مایکروسافت سیستم عاملش را بدون IE عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، این اقدام شرکت مایکروسافت در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه مایکروسافت با عرضه مرورگر اینترنت اکسپلورر به همراه ویندوز، از تسلط خود بر بازار سو استفاده کرده و مانع رقابت محصولات رقیب می‌ شود، صورت گرفته است.این در حالی است که تا پیش از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، این اقدام شرکت مایکروسافت در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه مایکروسافت با عرضه مرورگر اینترنت اکسپلورر به همراه ویندوز، از تسلط خود بر بازار سو استفاده کرده و مانع رقابت محصولات رقیب می‌ شود، صورت گرفته است.
این در حالی است که تا پیش از این، مایکروسافت مدعی بود که مرورگر این شرکت، بخش اصلی سیستم عامل ویندوز است و نباید از آن جدا شود. اما اکنون تصمیم گرفته که نسخه اروپایی ویندوز ۷ خود را بدون مرورگر عرضه کند.
گفتنی است مایکروسافت اعلام کرده که ویندوز ۷ اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۵/۲۰
جایزه وب به بنیانگذار توییتر تعلق گرفت
موبنا- گزارش ها حاکی است که یکی از بنیانگذاران توییتر توانست سیزدهمین جایزه وب را به خود اختصاص دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه،  بیز استون، یکی از بنیانگذاران توییتر در مراسم سیزدمین سالانه وبی جایزه بگیرد.
بیز استون در این مراسم به رسم وبی ‌ها سخنرانی خود را محدود به پنج کلمه کرد و گفت: خلاقیت منبع تجدید پذیر است.
در این مراسم سث مک فالین، خالق یکی از سریال‌های انیمیشنی آمریکایی به خاطر مجموعه کارتون‌های تحت وب Cavalcade of Cartoon Comedy، نیز موفق به دریافت جایزه این مراسم شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا