مذاکره اتحادیه مخابراتی با وزارت بازرگانی برای کسب مجوز فروش گوشی تلفن همراه

“غلامحسین کریمی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون این اتحادیه کار تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی تلفن همراه را انجام می دهد و مجوز فروش این کالای ارتباطی را فعلا اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی برعهده دارد. وی افزود: اتحادیه دستگاه های …

“غلامحسین کریمی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون این اتحادیه کار تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی تلفن همراه را انجام می دهد و مجوز فروش این کالای ارتباطی را فعلا اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی برعهده دارد.
 وی افزود: اتحادیه دستگاه های مخابراتی ، ارتباطی و لوازم جانبی برای مجوز فروش گوشی تلفن همراه هم اکنون در حال مذاکره با وزارت بازرگانی، مجمع صنوف توزیعی و شورای اصناف کشور است.
کریمی با اشاره به طرح  ادغام دو اتحادیه که چندی پیش از سوی رئیس اتحادیه فروشندگان صوت و تصویری تلفن همراه مطرح شده بود تصریح کرد: اتحادیه دستگاه های مخابراتی هم اکنون فعالیت خود را ادامه می دهد و تا کنون نیز هیچ اقدام و یا گزارشی مبنی بر ادغام دو اتحادیه صورت نگرفته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی گفته بود: تنها این اتحادیه در بازار تلفن همراه کشور مجوز پروانه فروش گوشی  تلفن همراه را برعهده دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا