قیمت گوشی W980 سونی اریکسون شکسته شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم تقاضا برای خرید این گوشی در سطح بازار تلفن همراه یکی از دلایل اصلی است که باعث شده تا W980 با افت قیمت چشمگیری در بازار روبرو شود.گوشی W980 سونی اریکسون با گارانتی متفرقه که چندی پیش به بهای ۲۷۰ هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم تقاضا برای خرید این گوشی در سطح بازار تلفن همراه یکی از دلایل اصلی است که باعث شده تا W980 با افت قیمت چشمگیری در بازار روبرو شود.
گوشی W980 سونی اریکسون با گارانتی متفرقه که چندی پیش به بهای ۲۷۰ هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با تعدیل قیمت فوق با بهای ۲۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
این در حالی است که این گوشی تاشو در زمان اولیه ورود به بازار تلفن همراه به دلیل قیمت بالا نتوانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
سونی اریکسون W980 یک گوشی مبتنی بر تکنولوژی باند چهارگانه (GSM 850/900/1800/1900) است که طراحی زیبایی دارد و  کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند و با فرمت‌های مختلفی سازگار است.
قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های مختلفی مانند SMS، MMS، EMS،‌ ایمیل و پیام صوتی از دیگر مشخصه‌هایی است که سونی اریکسون مدل W980 ارائه کرده است.
رادیوی FM این گوشی از نوع ترانسمیتر است. به این شکل که با استفاده از گیرنده داخلی رادیوی گوشی می‌توانید هر چیزی را که از این رادیو پخش می‌شود به گوشی‌های دیگر ارسال کنید.
به این ترتیب، امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها میسر شده است. یکی از قابلیت‌های جالبی که در این گوشی در نظر گرفته شده امکان “Shake Control” است که نوعی کنترل لرزشی به شمار می‌رود. به این معنی که می‌توانید تراک‌های موسیقی در حال پخش گوشی را با هر بار جلو یا عقب بردن گوشی و تکان دادن آن تغییر دهید.
دوربین به کار رفته در گوشی همراه سونی اریکسون مدل W980 یک دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی با وضوح ۱۵۳۶در ۲۰۴۸ است که به امکان فیلم‌برداری مجهز است. همچنین این مدل به یک دوربین دوم برای انجام مکالمات تصویری مجهز شده است.
صفحه نمایش TFT این گوشی نیز یک صفحه نمایش ۲/۲ اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را داراست که از رزولوشن با وضوح ۳۲۰در ۲۴۰ برخوردار است. صفحه نمایش دوم آن نیز از نوع TFT است و با رزولوشن ۱۷۶در ۱۷۶پیکسلی طراحی شده است.
از دیگر ویژگی‌های گوشی همراه سونی اریکسون مدل W980 می‌توان به مرورگر WAP 2.0، نرم‌افزارهای سازمان‌دهی کننده، بلوتوث، پشتیبانی از USB،‌ حافظه داخلی هشت گیگابایتی و پشتیبانی از قابلیت‌های نسل سوم اشاره کرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا