از گوشی x1 سونی اریکسون استقبال نشد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  قیمت بالای این مدل سونی اریکسون نسبت به امکانات آن باعث شد،  تا مشتریان  تمایل چندانی برای x1 نداشته باشند.این گوشی که از بدو ورود به بازار به بهای ۹۰۰ هزار تومان فروخته می شد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به دلیل کاهش تقاضا با افت قیمت چشمگیری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  قیمت بالای این مدل سونی اریکسون نسبت به امکانات آن باعث شد،  تا مشتریان  تمایل چندانی برای x1 نداشته باشند.
این گوشی که از بدو ورود به بازار به بهای ۹۰۰ هزار تومان فروخته می شد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به دلیل کاهش تقاضا با افت قیمت چشمگیری روبرو شد.
این مدل با گارانتی غیر رسمی به بهای  ۵۱۰ هزار  تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
مشخصات فنی  گوشی  x1 سونی اریکسون  به شرح زیر است:
این گوشی هوشمند که به عنوان یکی از پیشرفته ترین گوشی های سال ۲۰۰۸ معرفی شده دارای صفحه کلید کامل QWERTY به بزرگی طول مانیتور است که به صورت کشویی در زیر مانیتور قرار گرفته است.
صفحه نمایش سه اینچی این گوشی، از قابلیت نمایش نمایش تصاویر با وضوح ۴۸۰در ۸۰۰ یکسل برخوردار است.
حافظه داخلی این مدل حدود ۴۰۰ مگابایت است که این میزان با استفاده از کارت حافظه microSD قابل افزایش است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری گوشی ۱۵/۳ Xperia X1 مگاپیکسل از قابلیت زوم خودکار برخوردار است، به علاوه یک دوربین ثانویه نیز بالای صفحه نمایش تعبیه شده که از آن می توان برای تماس های تصویری بهره گرفت، این دوربین از نوع VGA است.
از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به رادیو FM و سیستم موقعیت یاب و ارتباط بی سیم WiFi و بلوتوث نسخه دو اشاره کرد.
باتری این گوشی از ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است که برای این گوشی ایده آل به حساب می آید و قادر است ۸۳۳ ساعت در حالت آماده باش و ۳۰/۶ ساعت مکالمه شارژ نگهدارد.
گوشی X1 در ابعاد ۱۱۰ در ۵۲ در ۱۷ میلیمتر و وزن ۱۵۸ گرم طراحی و ساخته شده و در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا