اجلاس توسعه جهانی مخابرات، جنایات اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش گروه اخبار دریافتی به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هیات اعزامی ایران به ریاست دکتر مومن بالله، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انجام هماهنگی میان اعضای حاضر در این اجلاس، بیانیه ای را در محکوم کردن عمل غیر انسانی رژیم اشغال گر قدس منتشر …

به گزارش گروه اخبار دریافتی به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هیات اعزامی ایران به ریاست دکتر مومن بالله، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انجام هماهنگی میان اعضای حاضر در این اجلاس، بیانیه ای را در محکوم کردن عمل غیر انسانی رژیم اشغال گر قدس منتشر کرد که در اجلاس قرائت شد.
در پی این اقدام از سوی ایران، نماینده کشور سوریه نیز ضمن محکوم کردن این عمل ضد انسانی، تقاضای یک دقیقه سکوت از کلیه اعضای حاضر در اجلاسWTDC-10 را کرد که کلیه اعضای حاضر در این اجلاس به صورت ایستاده یک دقیقه سکوت کردند.
نماینده آفریقای جنوبی به نمایندگی از کشورهای آفریقائی این عمل ضد انسانی را محکوم و خواهان توجه بیشتر و جدی نسبت به پایان دادن به اینگونه اعمال وحشیانه رژیم اشغال گر قدس و آوردن صلح به منطقه و تلاش بیشتر جامعه جهانی، شد.
 همچنین در ادامه کشورهای ونزولا به نمایندگی کشورهای آمریکای لاتین و سوئیس از سوی کشورهای اروپائی این عمل دد منشانه را محکوم نمودند.
بر اساس این گزارش، بیانیه جمهوری اسلامی ایران در گزارش ثبت وقایع کنفرانس لحاظ شد.
اجلاس توسعه جهانی مخابرات(WTDC-10) یکی از مهمترین اجلاس های حوزه ICT محسوب می شود که نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر از ۱۴۲ کشور جهانی در بالاترین سطح برگزار می شود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا