دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ،  دوربین WB1000 دارای قابلیت فیلم‌برداری HD و نمایشگر AMOLED سه اینچی است  که به عنوان بزرگترین نمایشگر موجود در بین دوربین‌های دیجیتالی محسوب می شود. این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارای لنز ۲۴ میلیمتری و ۵X زوم اپتیکال است. درمقایسه با نمایشگر TFT-LCD مرسوم، نمایشگر …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ،  دوربین WB1000 دارای قابلیت فیلم‌برداری HD و نمایشگر AMOLED سه اینچی است  که به عنوان بزرگترین نمایشگر موجود در بین دوربین‌های دیجیتالی محسوب می شود.
 این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارای لنز ۲۴ میلیمتری و ۵X زوم اپتیکال است.
درمقایسه با نمایشگر TFT-LCD مرسوم، نمایشگر AMOLED این دوربین، انرژی کمتری مصرف کرده و امکان ایجاد کنتراست بالاتر از ۱۰هزار را میسر کرده  است.
برخلاف TFT-LCD، نمایشگرهای AMOLED به‌گونه ‌ای  هستند که امکان رویت تصویر را از زوایای مختلف میسر ساخته است.
این دوربین دارای قابلیت ضبط تصاویر HD با کیفیت ۷۲۰p است.
زوم اپتیکال ۵x این دوربین نیز هنگام فیلم‌برداری قابل استفاده بوده و با توجه به استفاده از فرمت فیلمبرداری H.264، فیلم‌های HD طولانی‌تری را می‌توان ضبط و ذخیره نمود.
این دوربین علاوه بر زوم اپتیکال، دارای زوم دیجیتالی نیز است و به فناوری لرزشگیر دوگانه مجهز است. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به تنظمات دستی شاتر ، دریچه دیافراگم و تنظیمات پیشرفته تصویر اشاره نمود.
 این دوربین برای کاربرانی که به‌دنبال راحتی و آسودگی استفاده هستند نیز بسیار جالب است به‌طوری ‌که مجهز به کنترل‌های اتوماتیکی است که تصویر بهتری گرفته می‌شود.
 فناوری Smart Auto که در این دوربین تعبیه شده است با استفاده از ۱۱مد ، بهترین مد تصویر را برای محیط موردنظر انتخاب می‌کند. به‌عنوان مثال، با استفاده از این ویژگی دوربین بدون اینکه کمترین تنظیمات دستی موردنیاز باشد در عکسبرداری از منظره‌ای همچون کوه، دوربین تنظیمات مورد نیاز منظره را انجام میدهد وهنگامی که از یک فرد عکس گرفته می‌شود تنظیمات مورد نیاز پرتره تنظیم می گردد.
یکی دیگر از قابلیت‌های این دوربین، برنامه انحصاری آلبوم هوشمند است که امکان جستجوی فایل‌های مختلف ذخیره شده در دوربین را میسر نموده است.
از دیگر قابلیت‌های این دوربین، می‌توان به فناوری‌های تشخیص چهره ، تشخیص لبخند ، تشخیص پلک زدن و تصویر زیبا اشاره نمود.
فناوری تشخیص چهره برای تشخیص حداکثر تا ۱۰ چهره و فوکوس خودکار بر آن، تشخیص لبخند برای تشخیص خنده افراد و عکس‌برداری در لحظه مناسب، تشخیص پلک زدن برای جلوگیری از عکس‌برداری هنگام بسته بودن چشم افراد و تصویر زیبا برای عکس‌برداری زیباتر و حذف لکه‌های پوستی و رتوش تصویر، به خدمت گرفته شده است.
 ویژگی جدیدی که به این محصول اضافه شده است، Recycle Bin یا سطل زباله دیجیتال می‌باشد که امکان بازگرداندن فایل‌های پاک شده را میسر نموده است. این دوربین در طراحی نیز بسیار زیباست و دارای پرداخت فولادی ضدزنگ بوده و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار خواهد شد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا