بیل گیتس هندی است

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، بر اساس تحقیقات Poll از هر ۱۰ شهروند آمریکایی ۷ نفر معتقدند که موسسان فناوری‌های بزرگ نسل بعدی از کشورهای دیگری به آمریکا خواهد آمد.در یک نظر سنجی که توسط موسسه Poll انجام شد از مردم آمریکا پرسیده شد که بیل گیتس از کجا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، بر اساس تحقیقات Poll از هر ۱۰ شهروند آمریکایی ۷ نفر معتقدند که موسسان فناوری‌های بزرگ نسل بعدی از کشورهای دیگری به آمریکا خواهد آمد.
در یک نظر سنجی که توسط موسسه Poll انجام شد از مردم آمریکا پرسیده شد که بیل گیتس از کجا به آمریکا آمده است؟ جواب هایی که به این سوال داده شد به ترتیب زیر بود:
 ۲۹ درصد پاسخ داده بودند که بیل گیتس اهل  آمریکا است، ۲۸ درصد هند را زادگاه گیتس می دانستند، ۱۵ درصد چین و ۱۱ درصد ژاپن را محل تولد بیل گیتس اعلام کردند.
اما  pollاعلام کرد که ۶۷ درصد ساکنان آمریکا معتقدند که شرایط اقتصادی، اجتماعی و آموزشی هنوز در آمریکا برای پرورش افرادی همچون بیل گیتس مهیاست.
تحقیقات نشان داده است که آمریکا طی چند سال اخیر با افت میزان دانشجویان بومی مواجه شده و در حال حاضر اغلب دانشجویان دانشگاه های این کشور از کشورهای دیگر به آمریکا مهاجرت کرده اند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا