فاکسکان با شمشیر آتشین وارد می شود

به گزارش موبنا، تیغه های آتشین FB  و FB GTI  بر پایه آخرین چیپست ارایه شده توسط اینتل (X58) طراحی شده اند و از جدیدترین پردازنده های اینتل یعنی خانواده  Intel® Core™ i7 و Intel® i7 Extreme   پشتیبانی می کنند.این مادربردها با  پشتیبانی از حافظه هایDDR3  سه کاناله ۱۸۰۰ MHZ ، امکان نصب ۱۲ گیگابایت …

به گزارش موبنا، تیغه های آتشین FB  و FB GTI  بر پایه آخرین چیپست ارایه شده توسط اینتل (X58) طراحی شده اند و از جدیدترین پردازنده های اینتل یعنی خانواده  Intel® Core™ i7 و Intel® i7 Extreme   پشتیبانی می کنند.
این مادربردها با  پشتیبانی از حافظه هایDDR3  سه کاناله ۱۸۰۰ MHZ ، امکان نصب ۱۲ گیگابایت بر روی ۳ شکاف حافظه را برای کاربران فراهم میسازند.
این سری مادربردهای جدید فاکسکان که با پشتیبانی دریا کامپیوتر در ایران عرضه می شوند، از دو شکاف PCI 2.0 X16 بهره می برند که به کاربران امکان میدهد تا از هر کدام از تکنولوژیهای SLI  و CrooFireX  به طور کامل بهره بگیرند.
بهره گیری از سیستم ابداعی مدار تغذیه بهینه گروه کوانتوم فورس موسوم به  Quantum Power از دیگر امکانات این سری مادربردها است.
در این مادربردها از بایوسی مخصوص اورکلاکرها نیز استفاده شده است. این بایوس ها با محیطی کاربر پسند و با تنظیماتی که  در دسته های مخصوص و طبقه بندی شده  قرار گرفته اند طراحی شده اند.
FB  و FB GTI  از یک پکیج کامل درگاه های ورودی خروجی بهره می¬برند که متشکل هستند از ۶ درگاه SATA،  ۲ درگاه eSATA ، ۱۲ درگاه USB 0.2 و یک درگاه   optical S/PDIF. همچنین کلید پاکسازی CMOS  در پنل پشت  از مزیتهای بسیار حرفه ای این مادربرد محسوب می شود.
وجود ۴ حالت خنک کنندگی مختلف و سنسورهایی که به کاربران اجازه میدهد به صورت دستی ولتاژهای حافظه و پردازنده و پل شمالی را کنترل کنند و همچنین وجود دو کلید خاموش روشن و  ری استارت و دو led  دیباگر در کنار آن از دیگر امکانات این مادربرد است.
این مادربرد در مدت کوتاه  عرضه توانسته است ۶ جایزه بین المللی را کسب کند.
۱۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا