روند تقاضا برای دریافت سیمکارت در کشور بسیارکم است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا محمد سلیمانی درحاشیه مراسم  جشنواره ICT  و رسانه در جمع خبرنگاران در خصوص چشم انداز ارائه سیمکارت در سال آینده گفت: چشم انداز ارائه سیمکارت  متناسب با میزان تقاضای موجود متفاوت است و هم اکنون تقاضای موجود در زمینه سیمکارت تلفن همراه به مرحله اشباع رسیده است.وی با توجه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا محمد سلیمانی درحاشیه مراسم  جشنواره ICT  و رسانه در جمع خبرنگاران در خصوص چشم انداز ارائه سیمکارت در سال آینده گفت: چشم انداز ارائه سیمکارت  متناسب با میزان تقاضای موجود متفاوت است و هم اکنون تقاضای موجود در زمینه سیمکارت تلفن همراه به مرحله اشباع رسیده است.
وی با توجه به ارائه سیمکارت  توسط همراه اول و ایرانسل گفت: برای افزایش تقاضا درحوزه تلفن همراه  باید اقداماتی صورت گیرد
سلیمانی این اقدامات را کاهش قیمت سیم کارت و یا تبلیغات وسیع عنوان کرد وگفت: دو اپراتور فعال می توانند تمامی نیازهای موجود در این حوزه را مرتفع کنند اما در شرایط فعلی روند تقاضا برای دریافت سیم کارت  بسیار کم است.
وزیر ارتباطات درپاسخ به پرسشی مبنی بر قطع سیم کارت مشترکان بدهکار همراه اول با توجه به میزان بدهی آنها گفت: وزارت خانه تنها در بخش نظارت بر عملکرد اپراتورها فعال است و باید با توجه به  نوع قرارداد در این زمینه عمل شود.
وی درباره خصوصی سازی پهنای باند اینترنت کشور نیز گفت: طبق اصل ۴۴ و مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، دروازه های بین المللی در اختیار حاکمیت باقی می ماند واین دروازه ها درتمامی کشورها به همین شکل اداره می شود.
وی  با بیان اینکه هر شرکتی بتواند پهنای باند را با قیمت مناسب تحویل  شرکت زیرساخت بدهد، این شرکت با آنها قراد داد منعقد می کند، خاطر نشان کرد:تفاوتی در خارجی وداخلی بودن شرکت وجود ندارد و حتی می تواند ترکیبی از خارجی و داخلی  باشد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا