شرکت ام تي اس شبکه ۳G را درمسکو راه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سلولار نيوز ، اوليه شبکه داخلي ( زيرسقفي) ۳G  در نمايشگاه  Expocentre – که يکي از بزرگترين مراکزنمايشگاهي در اروپاي شرقي است – راه اندازي شد.ام تي اس تمامي فضاي فضاي نمايشگاه Expocentre را با شبکه WCDMA پوشش داد و کاربران توانستند با استفاده از فن …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سلولار نيوز ، اوليه شبکه داخلي ( زيرسقفي) ۳G  در نمايشگاه  Expocentre – که يکي از بزرگترين مراکزنمايشگاهي در اروپاي شرقي است – راه اندازي شد.
ام تي اس تمامي فضاي فضاي نمايشگاه Expocentre را با شبکه WCDMA پوشش داد و کاربران توانستند با استفاده از فن آوري HSPA به قابليت  دانلود اطلاعات با سرعت تا ۶/۳ مگابايت برثانيه دسترسي داشته باشند.
ام تي اس درنظر دارد درسال جاري ميلادي تعداد شبکه هاي ۳G بيشتري را در مراکز تجاري و خريد شهر مسکو – از جمله فرودگاه بين المللي ” Domodedovo”  – راه اندازي کند.
اين شرکت همچنين سرويس شبکه هاي نسل سومي را در شرکت ها بزرگ مستقر درشهر مسکو و همچنين چند شهر حومه منطقه مسکو از جمله Noginsk و Orekhovo-Zuyevo راه اندازي کرد ه است.
شرکت ام اتي اس مجوز راه اندازي شبکه هاي نسل سومي را در متروي مسکو بدست آورده است و راه اندازي آزمايشي شبکه ها نسل سومي  براي اولين بار در خط متروي Sokolnicheskaya ، انجام مي شود.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا