نشانی شهروندان تهرانی منطبق می شود

شهرام حی شاد مدیر کل مهندسی عملیات پستی در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد:انطباق نشانی شهروندان از جمله برنامه های شرکت پست است که در دستور کار قرار گرفته است .وی با اشاره به اینکه انطباق نشانی استاندارد در حال حاضر مختص نشانی تلفن است ،گفت:به دلیل اینکه قبوض تلفن ثابت دقیقا …

شهرام حی شاد مدیر کل مهندسی عملیات پستی در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد:انطباق نشانی شهروندان از جمله برنامه های شرکت پست است که در دستور کار قرار گرفته است .
وی با اشاره به اینکه انطباق نشانی استاندارد در حال حاضر مختص نشانی تلفن است ،گفت:به دلیل اینکه قبوض تلفن ثابت دقیقا با کدپستی منطبق است تنها نشانی استاندار مربوط به این قبوض است ولی قبوض آب ،برق،از این مزیت برخوردار نیستند .
وی افزود : منطبق نبودن نشانی همواره شهروندان و ماموران این مراکز را برای توزیع قبوض دچار مشکل کرده است از این رو برای مرتفع شدن این مشکل شرکت پست نشانی شهروندان تهرانی را منطبق می کند  .
مدیر کل مهندسی عملیات پستی تصریح کرد :شرکت پست می تواند با انطباق نشانی شهروندان و دراختیارگرفتن بانک اطلاعاتی پستی اقدام به صدور و توزیع قبوض آب،برق ،گاز و تلفن کند.
گفتی است در حال حاضر به دلیل نبود بانک اطلاعاتی و عدم انطباق نشانی قبوض برخی شهروندان به اشتباه ارسال می شود.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا