معرفي پرفروش ترين گوشي هاي اچ تي سي در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، گوشي هاي Touch Pro ،Touch HD و Touch Diamond2 اين برند را به عنوان مدل هاي خوش فروش اين برند در سطح بازار تلفن همراه معرفي شدند.قيمت مقرون به صرفه و امکانات بالا باعث شده تا مشتريان تمايل به خريد اين مدل گوشي داشته باشند.گوشي Touch Viva که با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، گوشي هاي Touch Pro ،Touch HD و Touch Diamond2 اين برند را به عنوان مدل هاي خوش فروش اين برند در سطح بازار تلفن همراه معرفي شدند.قيمت مقرون به صرفه و امکانات بالا باعث شده تا مشتريان تمايل به خريد اين مدل گوشي داشته باشند.
گوشي Touch Viva که با گارانتي رسمي به بهاي ۲۶۸  هزار تومان فروخته مي شود در صدر ليست پرفروش ترين هاي اچ  تي سي قرار گرفته است.
صفحه نمايشTFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو  مگاپيکسلي و ارتقاي حافظه داخلي توسط مموري کارت  microSD از مشخصات فني گوشي Touch Viva   اچ تي سي به شمار مي آيد.
گوشي Touch HD که داراي امکاناتي نظير سيستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professiona ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسل داراي فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم براي مکالمه تصويري و ۲۸۸ مگابايت حافظه داخلي است به بهاي ۷۱۸هزار تومان در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
گوشي Touch Pro اين برند که با اسقبال خوب مشتريان روبرو شده است و به بهاي ۶۸۲هزار تومان فروخته مي شود داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳.۲ مگاپيکسل داراي فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA، حافظه داخلي ۲۸۸ مگابايت  و ارتقاي آن توسط مموري کارت است.
گوشي Diamond2 Touch اچي تي سي  که با قيمت ۶۱۰  هزار تومان توانسته مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار داشته است از امکاناتي چون سيستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional،  صفحه نمايش لمسي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري  پنج مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلي چهار گيگابايت بهره مي برد.
گوشي Touchکه با قيمت ۳۷۵ هزار تومان در بازار عرضه مي شود داراي مشخصاتي همچون صفحه نمايش لمسي، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و راتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا