” دل ” به دنبال گم شده خود در بازار آمريکاست

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از رويترز ، شرکت دل که دومين توليدکننده کامپيوتر در دنياست در طول فصل اول سال جاري ميلادي ۲۶ درصد از ميزان سهم خود را از دست داد.اين شرکت بنابراين براي کسب سهم از دست رفته خود در صدد به دست آوردن کاربران جديد در بازار آمريکاست.شركت …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از رويترز ، شرکت دل که دومين توليدکننده کامپيوتر در دنياست در طول فصل اول سال جاري ميلادي ۲۶ درصد از ميزان سهم خود را از دست داد.
اين شرکت بنابراين براي کسب سهم از دست رفته خود در صدد به دست آوردن کاربران جديد در بازار آمريکاست.
شركت Dell يكي از موفقترين شركت هاي موجود در زمينه تجارت الكترونيكي است . Dell يكي از صدها شركتي است كه كامپيوترهاي شخصي توليدي خود را در اختيار مشتريان حقيقي و يا حقوقي قرار مي دهد. فعاليت اقتصادي Dell با درج آگهي در پشت جلد مجلات كامپيوتري و فروش كامپيوتر از طريق تلفن، آغاز گرديد.
 امروزه حضور شركت Dell در عرصه تجارت الكترونيكي بسرعت متداول و عمومي شده است .شركت فوق ، قادر به ارائه كالاهاي بيشماري از طريق وب شده است . بر اساس آمارهاي موجود ، فروش روزانه Dell ، چهارده ميليون دلار بوده و تقريبا” ۲۵ درصد فروش اين شركت از طريق وب انجام مي گيرد. شركت Dell قبل از استفاده از تجارت الكترونيكي ، اكثر سفارشات خود را از طريق تلفن اخذ و با استفاده از پست آنها را براي خريداران خود ، ارسال مي كرد. با توجه به فروش ۲۵ درصدي شركت فوق از طريق وب مي توان به جايگاه و اهميت موضوع تجارت الكترونيكي بيش از گذشته واقف شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا