سوني اريکسون گوشي W62S را به بازارمي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي که از سيستم رومينگ جهاني برخورداراست ، داراي يک دوربين ۲ مگاپيکسلي و صفحه نمايش ۴۳۲ x 240 پيکسلي WQVGA است.گوشي ياد شده همچنين از قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSD براي افزايش ظرفيت حافظه تا ۲گيگابايت ،  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي که از سيستم رومينگ جهاني برخورداراست ، داراي يک دوربين ۲ مگاپيکسلي و صفحه نمايش ۴۳۲ x 240 پيکسلي WQVGA است.
گوشي ياد شده همچنين از قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSD براي افزايش ظرفيت حافظه تا ۲گيگابايت ،  پشتيباني سرويس هاي KDDIs EV-DO و CDMA 1X WIN است.
اين گوشي با پشتيباني سرويس  رومينگ جهاني در۱۸۰ کشور قابل استفاده مي باشد و ظرفيت شارژ باتري گوشيW62S در حالت مکامله مداوم ۲۴۰  دقيقه است.
اين گوشي که در رنگهاي نقره اي ، قرمز و ليمويي عرضه مي شود اما اين سايت خبري جزييات بيشتري درباره آن  از جمله قيمت و زمان دقيق عرضه به بازار و همچنين قابليت ها ، سيستم هاي و کارآيي هاي بيشتر آن ارايه نکرده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” قراردارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا