WRT610Nجديدترين محصول LINKSYS

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا اين محصول که WRT610N نام دارد از دو راديو با پشتيباني از استانداردهاي ۸۰۲.۱۱bgn  و ۸۰۲.۱۱an  برخوردار است.در اين دستگاه سه آنتن داخلي به ازاي هر راديو قرارداده شده که اين امر پوشش بسيار خوبي را براي شبکه شما به ارمغان مي آورد.حداکثر سرعت اين Access Point Router در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا اين محصول که WRT610N نام دارد از دو راديو با پشتيباني از استانداردهاي ۸۰۲.۱۱bgn  و ۸۰۲.۱۱an  برخوردار است.در اين دستگاه سه آنتن داخلي به ازاي هر راديو قرارداده شده که اين امر پوشش بسيار خوبي را براي شبکه شما به ارمغان مي آورد.
حداکثر سرعت اين Access Point Router در ارتباطات بي سيم به ۳۰۰Mbps مي رسد که نزديک به ۶ برابر مدل هاي قديمي با استاندارد ۸۰۲.۱۱g است.
در WRT610N چهار پورت Giga Ethernet با سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Mbps تعبيه شده که به شما اجازه مي دهد چهار دستگاه را با استفاده از کابل به آن متصل نماييد؛ به علاوه در اين دستگاه يک پورت USB هم پيش بيني شده که مي توان از آن جهت اتصال يک هارد اکسترنال يا فلش بهره برد.
با توجه به اين امکانات WRT610N به شما امکان مديريت يکپارچه شبکه که شامل دستگاه هاي بي سيم و کابلي مي شود را مي دهد.
Linksys در اين Access Point Router از قابليت WPS نيز بهره گرفته که با وجود آن شما مي توانيد تنها با فشار يک دکمه امنيت را در شبکه خود به ساده ترين شکل ممکن برقرار سازيد؛ علاوه بر اين به همراه اين مدل آنتي ويروس MICRO TERND به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
در پکيج WRT610N نرم افزار مديريت شبکه LELA به کاربران عرضه شده که با استفاده از آن مي توان کليه اجزاي شبکه را مشاهده و روي آنها مديريت لازم را اعمال كرد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا