ارتباط مستقيم بيش از۴۰ نقطه در كشور با ويدئو كنفرانس برقرار شد

محمدعلي صدقي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه اين مطلب افزود: سرويس ويدئو كنفرانس سراسري بعد از گسترش در حال حاضر براي برقراري ارتباط مستقيم ۳۰ مركز استان و بيش از ۱۰ نقطه در تهران آمادگي دارد و اجلاس، كنفرانس‌هاي علمي و سمينارها براساس درخواست سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف قابل …

محمدعلي صدقي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه اين مطلب افزود: سرويس ويدئو كنفرانس سراسري بعد از گسترش در حال حاضر براي برقراري ارتباط مستقيم ۳۰ مركز استان و بيش از ۱۰ نقطه در تهران آمادگي دارد و اجلاس، كنفرانس‌هاي علمي و سمينارها براساس درخواست سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف قابل ارائه است.
او درباره تعرفه استفاده از سرويس ويدئو كنفرانس سراسري اظهار كرد: براي يك جلسه‌ دو ساعته به ازاي برقراري ارتباط با هر نقطه از تهران با نقطه‌اي ديگر در تهران ۱۰۰ هزار تومان و براي ارتباط هر نقطه از تهران با شهرستان‌ها ۲۶۰ هزار تومان دريافت مي‌شود. كه اين در مقايسه با برگزاري سمينار در يك سالن و گردهم آوري مدعوين از شهرهاي مختلف به صرفه است.
وي ادامه داد: براي پوشش يك اجلاس بايد پهناي اختصاصي براي مراكز استان‌ها و چند نقطه در تهران در نظر گرفته شود كه اين تامين، در هر ارائه سرويس ويدئو كنفرانس انجام مي‌شود به نحوي كه كمترين اختلال در برقراري ارتباط و قطعي سخنراني‌ها صورت مي‌گيرد.
صدقي از تصميم شركت‌ مخابرات استان تهران براي گسترش اين سرويس‌ خبرداد و افزود: با توجه به شرايط و امكانات و قابليت‌هايي كه اين سرويس دارد قصد داريم آن را در استان تهران براي تمامي سازمان‌ها به طور فراگير گسترش دهيم. همچنين قصد توسعه اين سرويس به شهرستان‌هايي جز مراكز استان‌ها در برنامه شركت مخابرات استان تهران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا