گوگل درصدد درآمدزايي از اشتراک گذاري ويديو در يوتيوب است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري فرانسه، بر اين اساس گوگل قصد دارد به کاربران اجازه دهد ويديوها را دانلود کنند و فورا پول آن را از طريق سرويس پرداخت هاي کوچک بپردازند.اريک اشميت مدير گوگل در يک کنفرانس تلفني در طول فصل اول سال به پرداخت خريد سرويس يا به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري فرانسه، بر اين اساس گوگل قصد دارد به کاربران اجازه دهد ويديوها را دانلود کنند و فورا پول آن را از طريق سرويس پرداخت هاي کوچک بپردازند.
اريک اشميت مدير گوگل در يک کنفرانس تلفني در طول فصل اول سال به پرداخت خريد سرويس يا به اشتراک گذاري ويديو در يوتيوب اشاره کرد.
در شرايط اقتصادي کنوني بسياري از شرکت ها در صدد برآمده اند که از روش هاي ديگر براي در آمد زايي استفاده کنند.
البته پيش بيني مي شود هزينه و گرفتن پول از کاربران يوتيوب مي تواند نتيجه عکس داشته باشد و ميليون ها کاربر توييتر را که اين وب سايت را اولين وب سايت محبوب خود مي دانند براي تماشاي ويديو سرگردان و گمراه کند و انتظار مي رود اين اقدام به کاهش ترافيک وب سايت يوتيوب بيانجامد.
گوگل در سال ۲۰۰۶ وب سايت يوتيوب را به قيمت ۶۵/۲ ميليارد دلار خريداري کرد که بيش از ۴۰ درصد همه ترافيک ويديويي آنلاين مربوط به اين وب سايت است.
بر اساس اين گزارش يوتيوب در طول ماه تقريبا ۱۰۰ ميليون بازديد کننده دارد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا