ثبات قيمت در بازار گوشي ۵۷۰۰ نوکيا

“بهرام مرادي” از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش مدل فوق باعث شده تا نوسان قيمتي در گوشي ۵۷۰۰  ايجاد نشود.وي افزود: مدتي است که اين گوشي به مبلغ دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.مرادي خاطر نشان …

“بهرام مرادي” از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش مدل فوق باعث شده تا نوسان قيمتي در گوشي ۵۷۰۰  ايجاد نشود.
وي افزود: مدتي است که اين گوشي به مبلغ دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
مرادي خاطر نشان کرد، اين گوشي تا کنون به دليل امکانات مناسب با استقبال خوبي از سوي خريداران مواجه شده است.
گوشي نوکيا مدل ۵۷۰۰ داراي قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G است.
اين گوشي داراي سيستم عامل نسخه ۲/۹ سيمبين (symbian ) است که به کاربر امکان استفاده از نرم افزارهاي متعددي مي دهد.
۵۷۰۰ در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
سيستم پخش اين گوشي پلي فونيک ۶۴کاناله است و به اين دليل که قابليت پخش فورمت هاي متفاوتي از جمله AAC, AAC+, eAAC+, MP3, MP4, M4A, WMA, Mobile XMF, SP-MIDI, AMR (NB-AMR), RealAudio 7,8,10, True tones (WB-AMR), WAV را دارد انتقال موسيقي در آن بسيار آسان و سريع انجام مي‌شود.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲۸مگابايت به صورت فلش و ۶۴مگابايت به صورت حافظه اختصاص يافته براي پردازنده گوشي است .
البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده كه امکان ذخيره سازي حدود يک هزار و ۵۰۰ آهنگ (حدود ۸۶ ساعت موسيقي) را به کاربر مي دهد.
۵۷۰۰ وزني در حدود ۱۱۵گرم دارد و صفحه نمايش آن با توانايي تركيب بيش از ۱۶ ميليون رنگ، ارائه تصوير به صورت شفاف نيز يکي از ويژگي هاي خاص اين گوشي جديد نوکيا محسوب مي شود.
نوکيا ۵۷۰۰ در ماه مارس (فروردين ماه سال جاري) سال ۲۰۰۷ در دو رنگ مشکي و قرمز وارد بازار جهاني شد و پس از سه ماه تاخير از اواخر تيرماه وارد بازار تهران شد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا