روش جديد کسب درآمد در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، فروشندگان در اقدام جديدي با نصب نرم افزار فارسي هزينه هاي متفاوتي را نسبت به نوع و قيمت گوشي مشتريان از آنها دريافت مي کنند.نصب نرم افزار فارسي بر روي k810 سوني اريکسون با قيمتي در حدود چهار هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه انجام مي شود.همين نرم …

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، فروشندگان در اقدام جديدي با نصب نرم افزار فارسي هزينه هاي متفاوتي را نسبت به نوع و قيمت گوشي مشتريان از آنها دريافت مي کنند.
نصب نرم افزار فارسي بر روي k810 سوني اريکسون با قيمتي در حدود چهار هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه انجام مي شود.همين نرم افزار بر روي گوشي I900 سامسونگ هشت و ۱۶ گيگابايتي با قيمت هشت تا ۲۴ هزار تومان نصب مي شود.
به گفته فروشندگان تفاوت در فونت هاي  نرم افزار نصب شده در اين گوشي ها، دليل اصلي اختلاف قيمت است.
برخي از فروشندگان معتقدند که نرم افزار هاي نصب شده بر روي گوشي ها تفاوت چنداني با يکديگر ندارند و تنها برخي افراد سودجو براي کسب سود  سود بيشتر و بستگي به نوع و قيمت گوشي هزنيه هايي بالايي را از مشتريان دريافت مي کنند.
تعدادي از فروشندگان سودجو براي فروش کالاهاي خود، گوشي هاي کارکرده و در حد نو را با تعويض قاب فابريک به عنوان گوشي «آکبند» در اختيار عموم قرار مي دهند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا