سیستم‌عامل HyperOS شیائومی برای گوشی ردمی نوت ۱۲ عرضه خواهد شد

کمپانی شیائومی اخیرا از سیستم‌عامل جدید خود موسوم به HyperOS رونمایی کرد. بلافاصله پس از اعلام این خبر، بسیاری از کاربران به این فکر افتادند که گوشی‌ هوشمند آنها چه زمانی آپدیت HyperOS را دریافت خواهد کرد. اکنون در این رابطه خبر خوبی برای کاربران ردمی نوت ۱۲ منتشر شده است.

موبنا – تعداد زیادی از طرفداران شیائومی از گوشی Redmi Note 12 4G استفاده می‌کنند. بررسی تست‌های داخلی HyperOS از خبرهای خوشایندی برای کاربران این گوشی هوشمند حکایت دارد. بر اساس گزارش‌ها، شیائومی فرآیند تست HyperOS 1.0 برای گوشی‌های Redmi Note 12 4G و Redmi Note 12 4G NFC را آغاز کرده است.

ردمی نوت ۱۲ در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ ساخت کوالکام است. این مدل در مقایسه با سایر رقبای خود در بازه قیمتی مشابه از ویژگی‌های جاه‌طلبانه‌ای برخوردار است.

با معرفی سیستم‌عامل HyperOS این پرسش در ذهن بسیاری از کاربران مطرح شد که آپدیت HyperOS 1.0 برای سری ردمی نوت ۱۲ چه زمانی منتشر می‌شود. اکنون می‌دانیم که فرآیند تست HyperOS 1.0 روی مدل‌های ردمی نوت ۱۲ آغاز شده است.

سیستم‌عامل HyperOS شیائومی برای گوشی ردمی نوت 12 عرضه خواهد شد

آخرین نسخه‌های داخلی HyperOS 1.0 برای گوشی Redmi Note 12 4G از شماره ساخت OS1.0.0.13.UMTMIXM و OS1.0.0.3.UMTINXM استفاده می‌کنند.

همچنین جدیدترین نسخه‌های داخلی HyperOS 1.0 برای Redmi Note 12 4G NFC نیز دارای شماره ساخت OS1.0.0.7.UMGMIXM و OS1.0.0.2.UMGEUXM هستند.

گوشی Redmi Note 12 4G دارای اسم رمز “tapas” است. تست داخلی HyperOS برای نسخه‌های جهانی و هندوستانی رام در جریان است.

به‌طور همزمان، فرآیند تست HyperOS برای Redmi Note 12 4G NFC نیز در حال انجام است. این مدل با اسم رمز “topaz” عرضه می‌شود. به‌نظر می‌رسد که تست HyperOS 1.0 برای رام‌های گلوبال و منطقه اقتصادی اروپا آغاز شده است.

کاربران با شنیدن این خبر احتمالا بسیار هیجان‌زده خواهند شد. انتشار آپدیت HyperOS 1.0 برای مدل‌های ردمی نوت ۱۲ از ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. بسته به وضعیت تست HyperOS، این فرآیند می‌تواند زودتر از موعد زمانی اعلام شده عملیاتی شود. به‌طور خلاصه این دستگاه‌ها در حد فاصل دسامبر ۲۰۲۳ تا ژانویه ۲۰۲۴ آپدیت HyperOS 1.0 را دریافت خواهند کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها HyperOS پیشرفت‌های قابل‌توجهی را برای ردمی نوت ۱۲ به ارمغان خواهد آورد. بایستی خاطرنشان کرد که این نرم‌افزار جدید بر پایه اندروید ۱۴ منتشر خواهد شد. آپدیت اندروید ۱۴ همزمان با HyperOS منتشر شده و ثبات سیستم را به میزان قابل‌توجهی بهبود خواهد داد.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا