طراحی احتمالی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس فاش شد

طبق این تصویر، طراحی پنل پشتی این دستگاه شبیه به شیائومی ۱۳ خواهد بود.

موبنا – ردمی درحال کار روی نسل بعدی دستگاه‌های میان‌رده خود است که با نام سری ردمی نوت ۱۳ روانه بازار خواهند شد. اخیراً مشخصات مدل پایه این سری در پایگاه EEC مشاهده شده بود و حالا در گزارشی جدید، طراحی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به نمایش گذاشته شده است.

براساس این گزارش، Digital Chat Station تصویری از طراحی ظاهری ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است. این تصویر نشان می‌دهد که طراحی پنل پشتی این دستگاه شبیه به شیائومی ۱۳ خواهد بود. طبق این تصویر، ماژول دوربین مربعی‌شکل دستگاه دارای سه بریدگی برای دوربین خواهد بود و بریدگی چهارم احتمالاً برای فلاش LED است. همچنین طبق این تصویر، دستگاه دارای نمایشگر تخت و حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود.

طراحی شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

طراحی احتمالی ردمی نوت 13 پرو پلاس فاش شد

گزارش Digital Chat Station که البته اکنون حذف شده است، همچنین نشان می‌دهد که این گوشی با رابط کاربری MIUI 15 عرضه خواهد شد، اما مانند اکثر گوشی‌های شیائومی، نمی‌توان تضمین کرد که از اندروید ۱۴ پشتیبانی کند.

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که در آن اولین اطلاعات از سری ردمی نوت ۱۳ وجود داشت. طبق این گزارش، گوشی‌های آینده ردمی با شماره مدل‌های ۲۳۱۲DRAABC ،۲۳۱۲DRAABG و ۲۳۱۲DRAABI در بازار چین، جهانی و هند عرضه می‌شوند. طبق عدد ۲۳۱۲ موجود در این شماره مدل‌ها، گفته شده است که احتمالاً در دسامبر ۲۰۲۳ از راه می‌رسند.

همچنین درباره مشخصات این سری گفته شد که نسل بعدی گوشی‌های ردمی به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED مجهز می‌شوند و در بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد. در این دستگاه‌ها از پنل انعطاف‌پذیر مشابه گوشی‌های پرچمدار استفاده خواهد شد و همچنین اطراف نمایشگر آن‌ها حاشیه‌های باریکی قرار می‌گیرد. ردمی نوت ۱۲ توربو نیز دستگاه دیگری است که در سال جاری از این برند معرفی شد که از صفحه‌نمایش باکیفیتی بهره می‌برد.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا