با ایلاریا دی آمیکو نامزد جان لوییجی بوفون آشنا شوید

ایلاریا دی آمیکو، مجری جذاب سابق اسکای اسپورت که به نامزدی جی جی بوفون درآمده است هرگز فکر نمی‌کرد عاشق این فوتبالیست شود. اما این مجری تلویزیونی زیبا، از سال ۲۰۱۴ با دروازه بان اسطوره ای تیم فوتبال ایتالیا، رابطه عاشقانه دارد. بوفون در سال ۲۰۱۷، به دی آمیکو پیشنهاد ازدواج کرد و با هم نامزد شدند، اما تا بازنشستگی او عروسی خود را به تعویق انداختند.

موبنا-جانلوئیجی بوفون، در ۲ آگوست ۲۰۲۳، پس از ۲۸ سال بازی، بازنشستگی خود را درسن ۴۵ سالگی از فوتبال رسما اعلام کرد، آنها اکنون آماده‌اند تا تابستان آینده ازدواج کنند.

سابقه کاری

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

ایلاریای ایتالیایی در ابتدا حقوق خواند، اما در ادامه به عنوان مجری اسکای اسپورت ایتالیا کار خود را شروع کرد. او به عنوان مجری و کارشناس در این برنامه کار کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ اسکای اسپورت را ترک کرد. در سال‌های بعد، ایلاریا همچنان به کار در این صنعت ادامه داده و حتی برنامه گفتگوی خود را به نام چه خبر ساخته است.

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

 

ایلاریا ۵۰ ساله همچنین به عنوان بازیگر نیز فعالیت داشته و در یک فیلم کمدی ایتالیایی در سال ۲۰۰۸ بازی کرده است. او حتی در مجموعه مستند آمازون پرایم به نام همه یا هیچ: یوونتوس در کنار بوفون دیده شد.

موفقیت در اینستاگرام

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

 

ایلاریا بیش از ۵۵ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد که تمام جنبه های زندگی خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد. طرفداران وی ویدیوها و عکس‌هایی از کار او و همچنین عکس‌های خانوادگی و حضور او در فرش قرمزهای مختلف را با علاقه دنبال می کنند.

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

 

شروع رابطه ایلاریا دی آمیکو با بوفون به نزدیک به یک دهه پیش بازمی‌گردد، یعنی تقریبا زمانی که بوفون از همسر سابق خود که یک مدل اهل چکسلواکی به نام آلنا سردوا بود، پس از سه سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۴، جدا شد. بوفون و ایلاریا از آن زمان با هم صاحب یک پسر شده اند و اینستاگرام او پر از عکس‌های خانوادگی است.

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

 

ایلاریا اوایل امسال در مصاحبه ای اعتراف کرد که هیچ وقت فکر نمی کرد به بوفون علاقه مند شود. او در پاسخ به این سوال که آیا هنگامی که او را ملاقات کرد، زندگی مشترکشان را تصور می‌کرده است، گفت: «نه، اول از همه به این دلیل که هرگز تصور نمی‌کردم بتوانم عاشق او شوم… من کمی تعصب داشتم، احمقانه در مورد نقش‌ها فکر می‌کردم: فوتبالیست، روزنامه‌نگاری که ورزش را پوشش می‌دهد. سپس، در یک رویداد خیریه، درباره مسائلی عمیق با هم صحبت کردیم و همه چیز بسیار سریع پیش رفت. اتفاقات به طور طبیعی رخ دادند، ما احساسات مشابهی به هم داشتیم، با نیاز بزرگی برای گوش دادن به یکدیگر در مورد بحران‌هایی که تجربه کرده بودیم، تنهایی‌هایی که از سر گذرانده بودیم. پس از یک ماه طوری بود که انگار سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم.»

همسر جان لوییجی بوفون کیست؟

 

ایلاریا و بوفون اکنون پس از ۶ سال از اعلام نامزدی‌شان، در حال برنامه ریزی هستند تا تابستان آینده ازدواج کنند. با این حال، برنامه‌های عروسی آنها ممکن است تحت تأثیر بازی های یورو قرار بگیرد، زیرا بوفون اکنون بخشی از کادر فنی ایتالیا شده است.

با ایلاریا دی آمیکو نامزد جان لوییجی بوفون آشنا شوید

روزیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا