صدراعظم آلمان با شمایل جدید (+عکس)

صدراعظم آلمان در پی‌نوشت این عکس اعلام کرد: از دیدن شوخی‌های اینترنتی هیجان زده شدم.

موبنا-صدراعظم آلمان پس از حادثه‌ای که در زمان ورزش کردن برای او رخ داد، اکنون یک تصویر از خود به سبک دزدان دریایی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش ایرنا، اولاف شولتس امروز دوشنبه در حساب کاربری ایکس (توییتر سابق) یک تصویر از خود با چشم بند سیاه بر روی چهره‌اش به سبک دزدان دریایی منتشر کرده است. در زیر چشم بندی که به نظر چشم راست او را پوشانده، آثار خراشیدگی و زخم‌های ناشی از اتفاقی است که در حین ورزش کردن در روز شنبه رخ داد.
صدراعظم آلمان با شمایل جدید
صدراعظم آلمان در پی‌نوشت این عکس اعلام کرد: از دیدن شوخی‌های اینترنتی هیجان زده شدم.
به گزارش شبکه ای‌بی‌سی‌نیوز، شولتس برای رفع هر گونه نگرانی در مورد سلامتی‌اش، در این تصویر که به نظر در کاخ صدراعظمی آلمان گرفته شده، لبخند زده و در ادامه پیام خود می افزاید: تشکر از همه آرزوهای خوب، بدتر از آنچه هست به نظر می رسد.
دولت آلمان اعلام کرد که شولتس روز شنبه درحال دویدن زمین خورد و کبودی‌هایی روی صورتش ایجاد شد، همین مساله باعث شد تا وی برخی از قرار ملاقات‌های خود را لغو کند.
استفان هبسترایت سخنگوی او روز دوشنبه به خبرنگاران در برلین اظهار داشت که صدراعظم با توجه به شرایط، وضعیت خوبی دارد.
وی گفت: شولتس امروز صبح حال کاملا خوبی داشت، اما هنوز هم کمی آسیب دیده به نظر می‌رسد. این تصویر منتشر شد تا همه بتوانند به ظاهر او در یک یا ۲ هفته آینده، عادت کنند.
روز یکشنبه، رهبر ۶۵ ساله آلمان قرار ملاقات‌های خود را در منطقه مرکزی هسن که روز هشت اکتبر، انتخابات ایالتی در آن برگزار می‌شود، لغو کرد. با این حال، انتظار می رفت که او روز دوشنبه در برلین در جلسات عمومی شرکت کند.
رسانه‌های محلی گزارش دادند که شولتس روز شنبه هنگام دویدن در شهر پوتسدام که در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی برلین است، زمین خورد.
در نمایه شخصی شولتس در وبسایت حزب سوسیال دموکرات آلمان درج شده است که وی در دوران مدرسه از ورزش متنفر بوده اما احساس علاقه به ورزش را از همسرش گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا