گفت‌وگو با عامل مرگ کودک ۴ ساله براثر خوراندن مشروبات الکلی

رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک یک دختر ۴ ساله براثر خوراندن مشروبات الکلی در تهران در دستور کار قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، قرار گرفت.

موبنا-کودک چون مشکل قلبی داشت خیلی بی‌حال بود به خاطر همین مقداری مشروب الکی را با عرق کاسنی ترکیب کردم و …

به گزارش تسنیم، رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک یک دختر ۴ ساله براثر خوراندن مشروبات الکلی در تهران در دستور کار قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، قرار گرفت.
بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد، متوفی که بیماری زمینه‌ای قلبی داشته به دلیل مسمومیت توسط خانواده‌اش به یک بیمارستان منتقل شده است؛ بدین ترتیب مادر متوفی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: من قصد داشتم تا به یک مسافرت بروم در این میان به دلیل بیماری قلبی دخترم که مادرزادی بود او را به خانه یکی از اقوام نزدیک به نام شهره بردم تا از فرزندم نگهداری کند.
وی ادامه داد: پس از اینکه از سفر بازگشتم، دخترم را روی تخت بیمارستان  مشاهده کردم؛ وقتی دلیل این موضوع را ازش پرسیدم دخترم مدعی شد شهره به او دارویی تلخ داده تا بیماری قلبی‌اش خوب شود؛ چند ساعت بعد نیز فرزندم دچار تشنج مجدد شد و فوت کرد.
با توجه به حساسیت موضوع متهم خیلی زود با دستور قضایی توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد؛ بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه متهم برای تحقیقات به شعبه چهارم منتقل شد و هنگامی که مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت به جرم خود اعتراف کرد.
 گفت‌وگو با متهم

چند سال داری؟

۲۰ سال

اعتیاد داری؟

نه حتی سیگار هم نمی‌کشم.

چه تحصیلاتی داری؟

دیپلم

مشروب را از کجا آوردی؟

برای همسرم بود که در یخچال نگهداری می‌کرد.

فرزند داری؟

بله یک دختر یک ساله دارم.

چرا به کودک ۴ ساله مشروب دادی؟

قصد آسیب زدن به کودک را نداشتم؛ فقط میخواستم که حالش بهتر شود.

وقتی متوجه شدی که کودک فوت کرده است چه واکنشی داشتی؟

خیلی نارحت شدم؛ علاقه زیادی به او داشتم.

چه شد که قبول کردی کودک را نگهداری کنی؟

مادرش قصد داشت تا برای انجام کار شخصی به مسافرت برود؛ به دلیل اینکه با او فامیل هستم و آنها در خانه ما در تهران زندگی می‌کنند قبول کردم که کودک را نگهداری کنم.

از روز حادثه بگو؟

کودک چون مشکل قلبی داشت خیلی بی‌حال بود به خاطر همین مقداری مشروب الکی را با عرق کاسنی ترکیب کردم؛ او چند ساعت پس از نوشیدن مشروب حالش بد شد و تشنج کرد.

چند روز در بیمارستان بود؟

چند هفته‌ای در بیمارستان بستری بود البته در گذشته نیز بخاطر بیماری قلبی‌اش سابقه بستری شدن در بیمارستان را داشت که گاهی اوقات من به عنوان همراه در کنارش می‌ماندم.

پشیمانی؟

بله خیلی، من قصد آسیب زدن به کودک را نداشتم؛ او مانند فرزند خودم بود، بی احتیاطی کردم.
با دستور قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا