مقایسه بسته‌های اینترنت نامحدود تمامی اپراتورها در کشور عراق + پیشنهاد به زوار اربعین

در ایام اربعین حسینی، بسیاری از کسانیکه عازم کشور عراق هستند به دنبال به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت برای استفاده در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا هستند، اما آگاهی چندانی نسبت به بسته‌های پرحجم اپراتورهای ایرانی و عراقی ندارند که در این گزارش به راهنمایی آنان می‌پردازیم.

موبنا – به گزارش موبنا، در فرمول‌های محاسبه نرخ نهایی سرویس یا محصولات، فاکتوری لحاظ می‌شود که بر تعداد تأکید دارد و نسبت آن با قیمت نهایی، معکوس است به این شکل که نرخ نهایی سفارشی با تعداد بالا از یک محصول یا سرویس، کمتر از قیمت فروش یک واحد می‌شود.

این معادله در سرویس‌های اپراتوری نیز لحاظ می‌شود به این شکل که هر چه حجم خریداری شده فرضا یک بسته اینترنتی بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن کمتر از یک بسته کم حجم است.

بنابراین کسانیکه که بیشتر دنبال سرویس‌ها یا محصولات مقرون به صرفه هستند، عمده توجه‌شان به این مقوله است.

در این راستا به کسانیکه قصد عزیمت به کشور عراق را در این روزها که مقارن است با ایام اربعین، دارند توصیه می‌شود با توجه به اینکه اپراتورهای ایرانی بهترین سرویس‌دهی را در میان اپراتورهای عراقی دارند، ضمن همراه بردن سیمکارت ایرانی به کشور عراق، از بسته‌های پرحجم غافل نشوند.

برای شفاف شدن موضوع، نگاهی به بهترین بسته‌های پر حجم اپراتورهای ایرانی و عراقی می‌اندازیم تا با توجه به هزینه‌ای که دارند، مشترکان بتوانند بسته موردنظرشان را انتخاب کنند.

در این جدول مقایسه‌ای هم نگاهی به بسته‌های پرحجم اپراتورهای عراقی می‌اندازیم تا اگر کسی تمایل به خرید سیمکارت عراقی داشت، بتواند اقدام به خرید بهترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته کند و هم بسته‌های ویژه رومینگ اپراتور ایرانی را بررسی می‌کنیم.

بسته‌های ترکیبی (باندل) و پرحجم مورد تقاضای زائرین پرمصرف

اپراتور بسته
بسته باندل ویژه همراه اول ۲گیگ اینترنت + ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران و عراق + ۱۰۰ پیامک به ایران ۲۵۰ هزار تومان
نامحدود هفتگی ویژه، همراه اول اینترنت نامحدود هفتگی+ ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران و عراق ۲۹۰ هزارتومان
سیمکارت با ۳ گیگ آسیا سل ۳ گیگ اینترنت هفتگی ۲۴۵ هزار تومان
سیمکارت زیاره زین عراق ۵ گیگ اینترنت + ۱۲۰ دقیقه با اپراتورهای عراقی ۳۵۰ هزار تومان
نامحدود هفتگی آسیاسل نامحدود هفتگی ۴۹۰ هزار تومان

 

نرخ نهایی بسته‌های پرحجم اپراتورهای عراقی با احتساب هزینه خرید سیمکارت عراقی است.

همراه اول تنها اپراتوری است که مقرون به صرفه‌ترین «بسته اینترنت نامحدود» با هدیه مکالمه ارائه می‌دهد و فضای مانور رقابتی برای اپراتورهای عراقی در کشور خودشان نیز نگذاشته است.

بنابراین ایرانیانی که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند، بد نیست ضمن آگاهی نسبت به دیگر بسته‌های این اپراتور ایرانی که به آدرس https://mci.ir/roaming-iraq موجود است، نسبت به بسته‌های پرحجم این اپراتور نیز آگاه باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا