کنار رودخانه‌های البرز توقف نکنید

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده احتمال بالا آمدن آب رود خانه‌ها و مسیل‌های فصلی، اختلال در تردد، ریزش و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

موبنا-آرش بهاروند احمدی اظهار کرد: امروز شنبه هفتم مرداد، آسمان البرز نیمه ابری است و در برخی ساعات شاهد وزش شدید باد، رشد ابر و گرد و غبار هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هوا نشان می‌دهد طی سه روز آینده احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: طی سه روز آینده شاهد افزایش دمای هوا در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین بیشینه دما در استان به ۴۰ و کمینه آن نیز به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به افزایش میزان گرد و غبار، طی سه روز آینده افت کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

مدیرکل هواشناسی البرز اضافه کرد: طی این مدت از مردم درخواست می‌شود از توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و دامنه کوه‌ها خودداری کنند.

بهاروند احمدی اضافه کرد: علاوه بر این، افراد آسیب پذیر شامل سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی هم باید از حضور بلند مدت در فضای باز و سطح شهر خودداری کنند.

وی گفت: طی سه روز آینده احتمال بالا آمدن آب رود خانه‌ها و مسیل‌های فصلی، اختلال در تردد، ریزش و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان دور از انتظار نیست.

دکمه بازگشت به بالا