۳ ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام (+عکس)

این مرد ۵۴ ساله استرالیایی و سگش طی ۳ ماه گذشته تنها با خوردن آب باران و ماهی خام صید شده از دریا توانسته اند زنده بمانند.

موبنا- یک ملوان ۵۴ ساله استرالیایی و سگش پس از ۳ ماه سرگردانی روی قایق در اقیانوس آرام، نجات یافتند.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، “تیموتی لیندسی شادوک” ۵۴ ساله ساکن سیدنی و سگ او ” بِلا” در ۱۹۰۰ کیلومتری خشکی توسط خدمه یک کشتی مکزیکی صید ماهی تن نجات یافتند.

مالک کشتی ماهیگیری گفت: یک ملوان استرالیایی که به مدت ۳ ماه با سگش در دریا سرگردان بود، در آب های بین المللی نجات یافت.

3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام (+عکس)

بر اساس بیانیه شرکت صید ماهی تن که کشتی این شرکت این ملوان ۵۴ ساله استرالیایی را نجات داده، شادوک و سگش هنگام نجات یافتن در وضعیت “مخاطره آمیزی” قرار داشتند و فاقد آذوقه و سرپناه بودند و خدمه کشتی به آنها مراقبت های پزشکی، غذا و آب رسانی کردند.

این ملوان هم اکنون سوار بر کشتی ماهیگیری مکزیکی شده و قرار است سه شنبه (امروز) به بندر مانزانیلو در ساحل اقیانوس آرام مکزیک برسد.

شادوک درباره نجات معجزه آسای خود به تلویزیون “ناین نیوز” استرالیا گفت که او و سگش پس از اینکه توفان به کشتی او آسیب رساند و وسایل الکترونیکی آن را از بین برد، طی ۳ ماه گذشته تنها با خوردن ماهی خام و آب باران زنده ماندند.

او که بسیار وزن از دست داده و لاغر شده افزود: “من در دریا تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و فقط به استراحت و غذای خوب نیاز دارم زیرا مدت طولانی در دریا تنها بودم.”

شادوک افزود: ” به جز این مساله وضعیت سلامتی من بسیار خوب است و مشکل خاصی ندارم.”

3 ماه زندگی با خوردن آب باران و ماهی خام (+عکس)

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی گزارش داده که این مرد ساکن سیدنی و سگش در ماه آوریل از شهر لاپاز مکزیک به سمت پلی‌نزی فرانسه حرکت کرده بودند که قایق آنها در اثر توفان صدمه دیده و در اقیانوس آرام سرگردان شده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا