اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ افشا شد

این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.

موبنا – سامسونگ اواخر ماه جاری میلادی از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند، اما حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ هستیم که لولای جدید آن و همچنین چیدمان دوربین اصلی را به نمایش می‌گذارد.

این تصاویر توسط یکی از منابع دنیای فناوری در توییتر منتشر شده است. طبق این تصاویر، سامسونگ با استفاده از لولای جدید، شکاف نمایشگر داخلی در هنگام بسته‌بودن دستگاه را از بین برده است. همچنین در این تصاویر شاهد قرارگیری اسپیکر، پورت USB Type-C و یک میکروفن در بخش پایینی دستگاه و سه میکروفن به‌همراه یک اسپیکر در بخش بالایی آن هستیم. بنابراین گوشی تاشوی آینده سامسونگ اسپیکر استریو و درمجموع ۴ میکروفن دارد.

تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره لولای شبیه به قطره آب نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ هستیم. به‌نظر می‌رسد این لولا شبیه به لولای مورد استفاده در نسل جدید گوشی‌های تاشوی هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی است و فاصله نمایشگر داخلی دستگاه در هنگام بسته‌بودن را از بین می‌برد. علاوه‌براین، چین‌خوردگی نمایشگر داخلی هم کمتر می‌شود.

اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 افشا شد

در یکی از این تصاویر، با پنل پشتی گلکسی زد فولد ۵ هم روبه‌رو هستیم که چیدمان عمودی دوربین را به نمایش می‌گذارد. درحالی‌که چیدمان دوربین شبیه به گلکسی زد فولد ۴ است و سامسونگ همچنان از سه دوربین استفاده می‌کند، اما محل قرارگیری فلاش تغییر کرده است.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۵ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شود.

اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 افشا شد

طبق شایعات، گوشی تاشوی آینده سامسونگ به نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی سوپرامولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی سوپرامولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۵ می‌توان به وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۳، پشتیبانی از استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

 منبع: دیجیاتو

دکمه بازگشت به بالا