مرسدس بنز می گوید: این محصول ما هم ارزان است و هم لوکس! (+عکس)

مرسدس بنز جی ال سی۳۰۰ فورمتیک کوپه طی ۶.۲ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد که این شاخص نیز برای یک شاسی بلند شهری بسیار چشمگیر است.

موبنا – در این مطلب سراغ مرسدس بنز جی ال سی۳۰۰ فورمتیک کوپه مدل ۲۰۲۴ می رویم که کمپانی آلمانی برنامه ریزی ویژه ای برای عرضه آن در بازار جهانی دارد. برچسب قیمت ۵۸ هزار دلاری و کیفیت برند مرسدس یک ترکیب به شدت جذاب را در بازار میان رده های لوکس وارد کرده است.

البته مدتی قبل و همزمان با معرفی این تریم از مرسدس بنز به معرفی آن پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد و در ادامه مطلب حاضر بروزرسانی اطلاعات و تصاویر این محصول مهم مرسدس بنز را مشاهده خواهید کرد.

به اعتقاد اکثر کارشناسان، این جی ال سی از هر زمان زیباتر به نظر می رسد. شیب سقف با فرم کوپه ستون آخر به زیبایی با چشم و فکر مخاطب ارتباط برقرار یم کند. بدنه عضلانی، چراغ های اصلی جلو و تیپ اسپرت مرسدس بنز در قسمت عقب خودرو نیز رویکردی موفق را به نمایش گذاشته اند.

مرسدس بنز می گوید: این محصول ما هم ارزان است و هم لوکس! (+عکس)

مرسدس از یک دیفیوزر داخلی با سراگزوز کرومی استفاده کرده تا خبر از پیشرانه قدرتمند این شاسی بلند داده باشد.

بافت جلوپنجره نیز به نوعی تعداد زیادی لوگوی مرسدس بنز کرومی دارد که اطراف لوگوی اصلی بزرگ را احاطه کرده اند.

مرسدس بنز برای جی ال سی۳۰۰ فورمتیک کوپه مدل ۲۰۲۴ از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۵۵ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده کرده که این آمار برای این کلاس پیشرانه بسیار مناسب و البته کافی ارزیابی می شود. با یک ریمپ ساده قطعا می توان میزان خروجی پیشرانه را به ۳۰۰ اسب بخار نیز نزدیک کرد که البته بنز این کار را توصیه نمی کند و در خدمات پس از فروش کمپانی نیز اثرگذار خواهد بود.

مرسدس بنز جی ال سی۳۰۰ فورمتیک کوپه طی ۶.۲ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد که این شاخص نیز برای یک شاسی بلند شهری بسیار چشمگیر است. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۹ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

در رابطه با مصرف سوخت باید به شاخص های اعلامی از سوی مرسدس توجه کنیم که برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۴.۵ لیتر، در بزرگراه ۳.۴ لیتر و در حالت ترکیبی ۴.۲ لیتر است!

حتما شما هم مثل ما از این آمار متعجب شده اید! پیشرانه توربو ۲۵۵ اسب بخاری و متوسط مصرف ۴ لیتر!

مرسدس بنز می گوید: این محصول ما هم ارزان است و هم لوکس! (+عکس)

مرسدس بنز جی ال سی۳۰۰ فورمتیک کوپه

اینجاست که باید به حضور یک موتور الکتریکی اشاره کنیم که پیشرانه این مرسدس را به یک ساختار هیبرید ملایم تبدیل کرده است. البته آمار مصرف سوخت فعلا از جانب مرسدس بنز بوده و به تایید سایر نهادهای معتبر فعال در این زمینه، نرسیده است.

موتور الکتریکی مرسدس می تواند در شرایط خاص مانند سرعت پایین و تعویض دنده ها حدود ۲۳ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور به بازده موتور اضافه کند تا مرسدس یک تغییر حالت آتشین را برای مدتی محدود تجربه کند.

در قسمت کابین همچنان می توان از زبان طراحی مرسدس بنز لذت برد و با کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده جزئیات ارتباط عاطفی برقرار کرد! نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشر ۱۱.۹ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ، شارژ بی سیم، آخرین نسخه از ام باکس مرسدس بنز، سیستم صوتی برمیستر، گرم کن تمام صندلی ها و بسیاری از امکانات دیگر در این فضا دور هم جمع شده اند.

یکی از نکاتی که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته، استفاده از قطعات پلاستیکی رنگ شده با لعاب کرومی است تا وظیفه انتقال حس فلزی در برخی بخش های کابین را داشته باشند. اما به هرترتیب باید توجه داشت که ما در رابطه با یک اس کلاس صحبت نمی کنیم و برچسب قیمت زیر ۶۰ هزار دلار مطرح است.

مرسدس بنز جی ال سی300 فورمتیک کوپه

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا