پاکستان سازمان اطلاعات هند را به انجام عملیات تروریستی در این کشور متهم کرد

«عاصم سلیم باجوه» سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان گفت: مقامات نظامی این کشور در واکنش به فعالیت سازمان اطلاعات هند در عملیات‌های تروریستی در پاکستان تصمیم گرفتند تا عملیات نظامی علیه تروریست‌ها را بیش از پیش افزایش دهند. وی افزود: مقامات نظامی پاکستان در نشست فرماندهان ارتش مطرح کردند که عملیات …

«عاصم سلیم باجوه» سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان گفت: مقامات نظامی این کشور در واکنش به فعالیت سازمان اطلاعات هند در عملیات‌های تروریستی در پاکستان تصمیم گرفتند تا عملیات نظامی علیه تروریست‌ها را بیش از پیش افزایش دهند.

وی افزود: مقامات نظامی پاکستان در نشست فرماندهان ارتش مطرح کردند که عملیات نظامی علیه تروریست‌ها در این کشور بدون تبعیض و غیر سیاسی است.

مقامات نظامی پاکستان همچنین قصد دارند تا عملیات علیه تروریست‌هایی که در مناطق مختلف از جمله مناطق قبایلی این کشور پنهان شده‌اند، را ادامه دهند.

«ژنرال راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش پاکستان در این نشست اظهار داشت: پاکستان و صلح، شعار همه مردم پاکستان است زیرا امنیت کودکان و زنان نیز بدلیل تهدیدات تروریستی در این کشور تامین نیست.

وی گفت: ارتش پاکستان تلفات و خسارات زیادی به گروه‌های تروریستی در این کشور وارد کرده است و سرانجام این عملیات را با موفقیت به پایان خواهد رساند.

ارتش پاکستان در ماه ژوئن سال گذشته میلادی عملیات گسترده‌ای با عنوان «ضرب غضب» علیه تروریست‌ها در مناطق قبایلی این کشور آغاز کردند که تاکنون ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا