انتخاب بهترین بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول

تاکنون به این فکر کرده‌اید کدام بسته اینترنت یا مکالمه می‌تواند هزینه‌های ماهانه استفاده از موبایل را برای شما کاهش دهد؟ همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع و امکان شخصی‌سازی بسته‌ها براساس نیاز هر مشترک، شرایط مناسبی برای مدیریت هزینه و استفاده بهتر از خدمات یک اپراتور را ارائه کرده است.

موبنا  در ادامه با بهینه‌ترین بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول آشنا می‌شوید.

انتخاب بهترین بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول

تنوع بالای بسته‌های اینترنت همراه اول

اگر مشترک همراه اول هستید قبل از هر چیز باید بدانید شما می‌توانید براساس زمان، نوع استفاده و حتی سفرهای خارجی خود بهترین و ارزان‌ترین خدمات را دریافت کنید. برای این کار کافیست با ویژگی‌ها و مزیت‌های هر کدام از بسته‌ها آشنا شوید. اولین بسته‌ای که باید بشناسید، بسته‌های متنوع اینترنت است.

بسته‌های اینترنت همراه اول به‌صورت عمومی به بسته‌های روزانه، هفتگی، ماهانه،‌ دو ماهه، سه‌ماهه،‌ سالانه و بلندمدت تقسیم می‌شود. باید توجه داشته باشید ممکن است در هر دوره زمانی بعضی از این بسته‌های در دسترس نباشند.

اگر مصرف اینترنت زیادی دارید، توصیه می‌کنیم وارد اپلیکیشن همراه‌من شوید با کلیک روی گزینه بسته‌های اینترنت،‌ گزینه بلندمدت را انتخاب کنید. این گزینه ۱۵ گیگابایت اینترنت را به مدت ۱۲۰ روز و قیمت ۶۲ هزار تومان برای شما فعال می‌کند. درست است هزینه پرداختی اولیه نسبت به بقیه بسته‌ها بیشتر است، اما برای مدت قابل‌توجهی نگرانی از بابت تمام شدن اینترنت نخواهید داشت.

مورد بعدی که نباید از آن غافل شوید، بسته‌های ماهانه است. اگر به دانلود علاقه‌مند هستید، به‌سادگی می‌توانید یکی از بسته‌های «شبانه – ماهانه» همراه اول را انتخاب کنید. اینترنت شبانه نامحدود همراه اول به‌شدت به‌صرفه است و می‌توانید با پرداخت حدود ۲۰ هزار تومان بیش از ۱۰۰ گیگابایت از ساعت یک بامداد تا ۱۱ صبح دانلود کنید!

انتخاب بهترین بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول

البته بسته‌های صبحانت نیز جذابیتشان کم نیست؛ مثلاً با پرداخت ۱۰ هزار تومان اینترنت ۳۰ روزه ۶ صبح تا ۱۲ ظهر برای شما فعال می‌شود که حجم آن ۱۲ گیگابایت است. توصیه می‌کنیم در بخش اینترنت ماهانه اپلیکیشن همراه‌من گشتی بزنید و با سایر بسته‌های به‌صرفه همراه اول در این بخش آشنا شوید.

انتخاب بهترین بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول

بسته‌های جذاب بعدی مربوط به بسته‌های هفتگی و روزانه است. تصور کنید در یک روز خاص یا یک هفته، حجم قابل‌توجهی دانلود یا استفاده از ترافیک اینترنت دارید. در مواقع نیازی به خرید بسته‌های بلندمدت نیست. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن همراه‌من و در بخش اینترنت روزانه و هفتگی، به‌صرفه‌ترین بسته را انتخاب کنید.

بسته‌های مکالمه همراه اول

تا اینجا با نحوه انتخاب بهینه‌ترین بسته‌های اینترنت متناسب با نیاز‌تان آشنا شدید، اما همراه اول به‌غیر گزینه بسته‌های اینترنت، بسته‌های مکالمه نیز دارد. این بسته‌ها برای کسانی که می‌خواهند هزینه‌ تماس ماهانه‌شان را با پرداخت یک رقم ثابت مدیریت کنند، گزینه مناسبی است. برای مشاهده بسته‌های مکالمه به‌سادگی می‌توانید وارد اپلیکیشن همراه‌من شده و با بررسی گزینه‌های «ماهانه» و «تخفیفی» بهترین انتخاب را انجام دهید. در این بخش می‌توانید از ۲۰۰ تا یک هزار دقیقه مکالمه را با مبالغ به‌ترتیب ۱۰هزار و ۹۰۰ تومان تا ۴۴هزار و ۹۰۰ تومان – بنا بر نیازتان – انتخاب کنید.

 

بسته‌های همراهی، رومینگ و بین‌الملل

بسته‌های همراهی یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها برای اغلب مشترکین است. در بخش می‌توانید ترکیبی از بسته‌های اینترنت و مکالمه را انتخاب کنید. گزینه‌های قابل انتخاب در این بخش شامل «اینترنت»، «مکالمه» و «پیامک» است که به‌سادگی براساس نیازتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مورد بعدی برای افرادی است که سفر خارجی می‌روند و نیاز دارند موبایلشان را با همان خطی که استفاده می‌کنند، همراه خودشان ببرند! اگر شما هم می‌خواهید به سفر خارجی بروید،‌ توصیه می‌کنیم برای مدیریت هزینه‌هایتان حتماً یکی از بسته‌های رومینگ یا بین‌الملل را بنا بر نیاز و مدت‌زمان سفر فعال کنید. این بسته‌ها برای کشورهای ترکیه،‌ امارات، عراق، دور دنیا و… گزینه‌های جالبی دارد؛ مثلاً اگر می‌خواهید به ترکیه‌ سفر کنید، بهتر است قبل از سفر با انتخاب یکی از بسته‌های رومینگ، هزینه‌های مصرف اینترنت یا مکالمه تلفنی در سفر خارجی را کنترل کنید. در این بخش بسته‌هایی با قیمت ۹۰ هزار تومان به بالا وجود دارد که بنا بر مقصد سفر، نوع استفاده و حجم مورد نیاز می‌توانید یکی از بسته‌های انتخاب کنید.

 

بسته‌های ترکیبی

اما بسته‌های ترکیبی را می‌توان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های همراه اول برای مشترکین دانست. در این بخش می‌توانید با چند ابزار ساده‌، خودتان حجم اینترنت، مکالمه و تعداد پیامک‌های ارسالی را شخصی‌سازی کنید. نکته جالب‌توجه مربوط به قیمت است. به‌محض اینکه انتخابتان را انجام دادید، قبل از فعال‌سازی بسته ترکیبی می‌توانید هزینه آن را پایین صفحه مشاهده کنید.

 

بسته مدار فیروزه‌ای

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و بسته‌های مکالمه کوتاه‌مدت(ساعتی) و بسته‌های به‌صرفه‌ای هستند که قیمت آن‌ها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته‌های پیشنهادی خود کافیست *۱۲۱# را شماره‌گیری کنید. همان‌طور که احتمالاً شنیده‌اید، بسته‌های مدار فیروزه‌ای طرفداران خاص خودش را دارد. شما می‌توانید بسته‌های فیروزه‌ای را برای سیمکارت دائمی یا اعتباری‌تان فعال کنید. باید توجه داشته باشید این بسته‌ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعالسازی بسته مدار فیروزه‌ای بعدی باید تا اتمام قبلی (اعتبار زمانی یا حجم بسته، هر کدام که زودتر اتفاق افتد) صبر کرد، اما محدودیتی از نظر تعداد بسته‌های قابل فعالسازی در یک روز وجود ندارد. فراموش نکنید بسته دیتا مدار فیروزه‌ای و بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای به‌صورت هم‌زمان قابل فعالسازی است، اما دو بسته دیتا مدار فیروزه‌ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای خیر.

 

بسته‌های پیامک همراه اول

آخرین بسته‌ هم مربوط به پیامک است. اگر کماکان از ارسال پیامک به‌عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می‌کنید. حتماً بخش بسته‌های پیامک را بررسی کنید. در بخش می‌توانید بنا بر نوع پیامک فارسی یا انگلیسی، یکی از بسته‌های پیامک ۲۰۰ عدد تا ۱۵۰۰ عددی را از قیمت سه هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۲ هزار تومان ۲۰۰ را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا