مشارکت دو میلیون دقیقه‌ای همراه اولی‌ها در پویش نیکوکاری ماه رمضان

همراه اول در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین به منظور گرامیداشت سالروز شهادت اسوه عدالت و مهرورزی حضرت علی(ع)، پویش گوش دادن به سوره «الرّحمن» را با هدف فراهم کردن فرصت شکرگزاری جمعی باری تعالی و همچنین تکریم خانواده‌های نیازمند برگزار کرد که با استقبال مشترکان این اپراتور مواجه شد.

موبنا – پیام این پویش به خانواده ۶۰ میلیون نفری همراه اول در سراسر کشور مخابره و با مشارکت قابل‌توجه مردم مواجه شد. در این پویش تمامی مشترکان همراه اول می‌توانستند در ماه رمضان، برای مشارکت در این پویش نیکوکاری با شماره «۹۹۹۸» به صورت رایگان تماس گرفته و ضمن سهیم شدن در ثواب گوش دادن به سوره الرحمن، نام نیکی از خود در یاری نیازمندان بر جای گذارند.

اپراتور اول تلفن همراه کشورمان در این پویش در ازای مجموع دقایق تماس گرفته شده با سامانه ۹۹۹۸ و در راستای مسوولیت اجتماعی خود، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق برای کمک به خانواده‌های نیازمند کرد.

استقبال از پویش به‌گونه‌ای بود که فقط طی ۱۰ روز از اجرای آن، بیش از دو میلیون دقیقه سوره الرحمن توسط مشترکین همراه اول شنیده شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، این آمار دو میلیون دقیقه‌ای، از طریق ۴۵۰ هزار تماس توسط مشترکین محقق شده است. در واقع مشترکین همراه اول برای همراهی با این پویش ۴۵۰ هزار بار در سراسر کشور با شماره ۹۹۹۸ تماس گرفته‌اند و متوسط زمان هر تماس نیز ۴.۵ دقیقه برآورده می‌شود.

براساس گزارش اعلام شده توسط اپراتور همراه اول، با مشارکت بی‌نظیر مردم، بیش از یک هزار بسته ارزاق به نیازمندان اهدا شده است.

سوره الرحمن از سوره‌های معروف قرآن کریم بوده که به عروس قرآن مشهور است. امام کاظم علیه‌السلام درباره این سوره می‌فرمایند: هر چیزی عروسی دارد و عروس قرآن سوره الرحمن است.

این سوره پنجاه و پنجمین سوره قرآن است كه در ۷۸ آیه نازل شده و تنها سوره‌ای است که بعد از بسم‌الله با یکی از اسماء خدای عزوجل آغاز شده و در آن ۳۱ بار آیه “فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَان” تکرار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا