امکان ارسال و دریافت پیام آیفون از طریق ویندوز ۱۱ فراهم شد

کاربران مایکروسافت اکنون می‌توانند گوشی آیفون خود را به رایانه‌شان متصل کرده و از طریق ویندوز، پیام ارسال و دریافت کنند.

موبنا – مایکروسافت وعده داده بود تا اواسط ماه می برنامه‌ی Phone Link را برای کاربران آیفون ارائه دهد و بدین‌ترتیب امکان استفاده از iMessage با کامپیوتر شخصی را فراهم کند. اکنون این ویژگی دردسترس قرار گرفته است و بنابراین دارندگان آیفون می‌توانند ازطریق ویندوز ۱۱ به گوشی خود متصل شده و ازطریق iMessage پیام ارسال و دریافت کنند.

به‌روزرسانی جدید Phone Link اکنون در ۸۵ کشور دردسترس قرار گرفته است و امکان برقراری تماس، ارسال و دریافت پیام و نمایش اعلان‌های آیفون را ازطریق بلوتوث فراهم می‌کند.

امکان ارسال و دریافت پیام آیفون از طریق ویندوز 11 فراهم شد
ورج می‌نویسد، آپدیت جدید Phone Link، راهکاری هوشمندانه است زیرا امکان ارسال و دریافت آزادانه‌ی پیام‌های آیفون را ازطریق کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز ۱۱ فراهم می‌کند. البته درحال‌‌حاضر نمی‌توانید تاریخچه‌ی کامل گفت‌وگوهای خود را مشاهده کنید و علاوه‌براین نمی‌توان در چت‌های گروهی شرکت کرد. درواقع قابلیت‌های Phone Link آیفون در سطح نسخه‌ی اندروید این برنامه نیست.

جدیدترین به‌روزرسانی Phone Link به‌طور خودکار دردسترس قرار گرفته است اما درصورتی‌که هنگام راه‌اندازی این برنامه، گزینه‌ی جدید آیفون را نمی‌بینید، با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت در ویندوز ۱۱، از آپدیت بودن اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید.

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا