تبلت و دستبند مایکروسافت را با تخفیف ویژه خریداری کنید

به گزارش موبنا، مایکروسافت گفته است که تا پایان هفته این تخفیف‌ها را لحاظ می‌کند و هر کاربری که در این مدت زمانی دستگاه‌های مذکور را بخرد، می‌تواند از این طرح بهره‌مند شوند. بد نیست بدانید Surface Pro 3 در سال گذشته بهترین تبلت مایکروسافت بود و مجله Time نیز آن را یکی از ۲۵ …

به گزارش موبنا، مایکروسافت گفته است که تا پایان هفته این تخفیف‌ها را لحاظ می‌کند و هر کاربری که در این مدت زمانی دستگاه‌های مذکور را بخرد، می‌تواند از این طرح بهره‌مند شوند.

بد نیست بدانید Surface Pro 3 در سال گذشته بهترین تبلت مایکروسافت بود و مجله Time نیز آن را یکی از ۲۵ اختراع برتر سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی کرد.

تبلت Surface Pro 3 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با تراشه Core i3 اینتل در حالت عادی با قیمت ۸۹۹ دلار فروخته می‌شود که کاربران هم‌اکنون می‌توانند با تخفیف آن را به قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنند.

تخفیف ۳۰۰ دلاری در تبلت Surface Pro 3 به این معنی است که شرکت مذکور قیمت این دستگاه را ۳۳ درصد کاهش داده است. صفحه‌کلید سخت‌افزاری این دستگاه که از بدنه آن جدا می‌شود هم در حالت عادی ۷۰ دلار قیمت دارد که کاربران می‌توانند آن را با تخفیف ۴۶ دلار خریداری کنند.

دومین دستبند هوشمند مایکروسافت موسوم به Band 2 نیز ۲۵۰ دلار قیمت دارد و اگر هم‌اکنون آن را از فروشگاه اینترنتی مایکروسافت بخرید، تنها ۲۰۰ دلار می‌پردازید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا