آخرین پورشه ۷۱۸ با غرش تپنده بنزینی؛ زیبایی وداع با یک هیولا! (+عکس)

پورشه ۷۱۸ اسپایدر آر اس طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. ۲۰۰ کیلومتر برساعت را نیز طی ۱۰.۹ ثانیه ثبت می کند. این یک هیولای کوچک آلمانی است که وارد خیابان شده است…

موبنا پورشه با معرفی ۷۱۸ اسپایدر آر اس در واقع یک پایان را شروع کرده است! این آخرین محصول خانواده ۷۱۸ با پیشرانه احتراقی خواهد بود. پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS همان پورشه کیمن جی تی۴ RS است که سقف ثابت خود را از دست داده است.

پورشه ۷۱۸ اسپایدر آر اس جدید ۱۴۱۰ کیلوگرم وزن دارد که حدود ۴۰ کیلوگرم سبک تر از تریم های غیر RS این محصول است. همانطور که می دانید، مهندسی وزن در کلاس خودروهای اسپرت یکی از مهمترین بخش های پروسه تولید را به خود اختصاص می دهد.

در پورشه جدید، ارتفاع خودرو حدود ۳۰ میلیمتر کاهش یافته و از رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی در حالت استاندارد برای آن استفاده می شود. البته مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می توانند از آپشن جذاب رینگ های منیزیمی استفاده کنند.

آخرین پورشه (+عکس)

پورشه همچنین بروزرسانی سیستم تعلیق را در ۷۱۸ جدید خود مورد توجه قرار داده است. استفاده از فنر و کمک فنر جدید موجب شده تا نسخه اسپایدر سواری نرم تر و تجربه بهتری از کنترل خودرو در شرایط مختلف برای مشتریان به همراه داشته باشد.

امکان سفارش بسته Weissach نیز برای این نسخه از پورشه در نظر گرفته شده که شامل جزئیات بدنه و کابین با لوگوی اختصاصی می شود.

پورشه ۷۱۸ اسپایدر آر اس

در بخش پیشرانه یک تنفس طبیعی جذاب دیگر از پورشه را داریم که دقیقا همان پیشرانه حاضر در ۹۱۱ جی تی۳ است. این موتور ۴ لیتری برابر با ۴۹۳ اسب بخار خروجی و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در بخش جعبه دنده از نمونه ۷ سرعته PDK در ارتباط با محور عقب استفاده شده است.

پورشه ۷۱۸ اسپایدر آر اس طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. ۲۰۰ کیلومتر برساعت را نیز طی ۱۰.۹ ثانیه ثبت می کند. بیشینه سرعت برابر با ۳۰۸ کیلومتر برساعت محاسبه شده که ۷ کیلومتر برساعت کمتر از نسخه کوپه پورشه ۷۱۸ است.

اعدادم و نتایج پورشه با توجه به شرایط پیشرانه، ارزشمندی کار مهندسان آلمانی این کمپانی را به خوبی نمایان می کند.

امکان ثبت سفارش پورشه ۷۱۸ اسپایدر آر اس در آلمان با پرداخت ۱۵۱۲۱۵ یورو فراهم است. این خودرو برای مشتریان آمریکایی حدود ۱۶۲ هزار دلار آب می خورد.

 منبع: عصرایران
دکمه بازگشت به بالا