دی بی اس ۷۷۰ آلتیمیت ولانته؛ خودروی کمیاب استون مارتین (+عکس)

اکنون تصاویر رسمی دی بی اس ۷۷۰ کانورتیبل آلتیمیت ولانته روی خط رسانه ها قرار گرفته که با توجه به تولید آن که محدود به ۱۹۹ دستگاه خواهد بود، دنیای خودرو با یک محصول کمیاب سر و کار دارد.

موبنا – هنگامی که استون مارتین در ژانویه گذشته از خودروی جدید خود دی بی اس ۷۷۰ آلتیمیت رونمایی کرد به تولید مدل کانورتیبل آن نیز اشاره داشت اما فقط کلاس کوپه را به نمایش گذاشت. اکنون تصاویر رسمی دی بی اس ۷۷۰ کانورتیبل آلتیمیت ولانته روی خط رسانه ها قرار گرفته که با توجه به تولید آن که محدود به ۱۹۹ دستگاه خواهد بود، دنیای خودرو با یک محصول کمیاب سر و کار دارد.

تولید مدل کوپه دی بی اس ۷۷۰ نیز محدود به ۳۰۰ دستگاه است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم استون مارتین دی بی اس ۷۷۰ به پیشرانه آن مربوط می شود زیرا رکورد قدرتمندترین استونی که وارد خیابان شده است را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

تپنده ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توربودوقلو استون مارتین برابر با ۷۵۹ اسب بخار خروجی و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این هیولای انگلیسی از رینگ های آلومینیومی اختصاصی در اندازه ۲۱ اینچی استفاده می کند. لاستیک های جلو در اندازه ۲۶۵/۳۵ و عقب ۳۰۵/۳۰ است که تفاوت اینچ موجود منظره اسپرت بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، رینگ های دی بی اس طراحی بسیار خاصی دارند که این طراحی نام بزرگان استون مارتین مانند والکیری و تک نمونه ویکتور را همراه خود دارد.

در قسمت های مختلف این خودرو از فیبرکربن برای امضای کار و بهبود زیبایی محصول استفاده شده است. صندلی های اسپرت دی بی اس ۷۷۰ یکی از شاخص ترین بخش هایی است که به طور سنگین از فیبرکربن بهره برده است.

اولین نمونه های تولیدی از استون مارتین دی بی اس ۷۷۰ آلتیمیت ولانته طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی تحویل مشتریان می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا