سگ بزرگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! (+عکس)

نسخه پلاگین هیبرید سگ بزرگ هاوال از پیشرانه ۱.۵ لیتری هیبرید در هماهنگی با جعبه دنده ۲ سرعته دی اچ تی جدید استفاده می کند که مجموع خروجی آن ۳۲۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر است.

موبنا سگ بزرگ عنوانی عجیب است که کمپانی هاوال برای نامگذاری خانواده ای از کراس اوورهای جذاب خود استفاده می کند. پیش از این دو محصول بیگ داگ معرفی شده اند:

 

جدیدترین عضو بیگ داگ هاوال در واقع نسخه پلاگین هیبرید این خودرو است که در بازار چین از ۲۳۵۰۰ تا ۲۵۵۰۰ دلار قیمت دارد.

زبان طراحی سگ بزرگ همچنان بر اصول اولیه خود استوار است و این کراس اوور از منظر ابعاد برابر با ۴۷۰۵ میلیمتر در طول، ۱۹۰۸ میلیمتر در عرض و ۱۷۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۱۰ میلیمتر است.

زاویه حمله و فرار بیگ داگ جدید به ترتیب ۲۴ و ۳۰ درجه گزارش شده است. ارتفاع از سطح زمین نیز ۲۰۰ میلیمتر است.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

هاوال بیگ داگ پلاگین هیبرید، کابین جذابی را نیز پیش روی مشتریان قرار می دهد. از ویژگی های این بخش می توان به: نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر اصلی ۱۴.۶ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

از دیگر امکانات نیز مواردی مانند: گرم کن صندلی های ردیف جلو، کروز کنترل تطبیقی، دوربین پانورامیک ۳۶۰ درجه، تهویه صندلی ردیف جلو، رانندگی سطح ۲ خودران، نمایشگر هداپ ۹ اینچی و شارژ بی سیم قابل توجه هستند.

هاوال ادعا می کند که در این خودرو ۳۵ فضای متنوع برای قرار دادن وسایل مختلف جانمایی کرده است.

Haval Big Dog PHEV

نسخه پلاگین هیبرید سگ بزرگ هاوال از پیشرانه ۱.۵ لیتری هیبرید در هماهنگی با جعبه دنده ۲ سرعته دی اچ تی جدید استفاده می کند که مجموع خروجی آن ۳۲۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر است. متوسط مصرف سوخت این مجموعه حدود ۵.۹۲ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی گزارش شده و با توجه به ساختار پیشرانه در بازیابی انرژی برد حرکتی به بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر می رسد.

در تریم پرچمدار از بسته باتری ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت لیتیومی استفاده شده که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تنها به ۲۲ دقیقه نیاز دارد تا از ۲۰ به ۸۰ درصد ظرفیت خود برسد.

برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی خالص حدود ۱۰۵ کیلومتر محاسبه شده است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا