معرفی محصولات جدید ایسوس مخصوص گیمرها

به گزارش خبرنگار موبنا، این سری از محصولات ایسوس به طور خاصی طراحی شده و تمامی نیاز ها و خواسته های کاربران حرفه ای را برآورده می سازد اما ایسوس با برند ROG چند سالی است که در مهمترین رویداد های گیمینگ در دنیا شرکت می کند. همکاری ایسوس و Grubby باعث خواهد شد تا …

به گزارش خبرنگار موبنا، این سری از محصولات ایسوس به طور خاصی طراحی شده و تمامی نیاز ها و خواسته های کاربران حرفه ای را برآورده می سازد اما ایسوس با برند ROG چند سالی است که در مهمترین رویداد های گیمینگ در دنیا شرکت می کند.
همکاری ایسوس و Grubby باعث خواهد شد تا رابطه ایسوس با گیمر ها پیش از پیش نزدیک تر شود و این درک را برای ایسوس فراهم می آورد تا گیمر ها به چه ابزار و نوت بوک مخصوص بازی نیاز خواهند داشت اما این شرکت به تازگی خبر از حمایت یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین گیمر های دنیا با نام Grubby  داده است  و این گیمر به عنوان سفیر ایسوس و همچنان مشاور این شرکت در زمینه تولید محصولات گیمینگ است.
این گیمر حرفه ای سابقه حضور ۱۰ ساله در سطح جهانی را دارد و تا کنون چندین بار در بازی هایی مانند Warcraft, StarCraft و Heroes of the storm به مقام قهرمانی دست یافته است.
اما همکاری ایسوس و Grubby باعث خواهد شد تا رابطه ایسوس با گیمر ها پیش از پیش نزدیک تر شود  و این درک را برای ایسوس فراهم می آورد تا گیمر ها به چه ابزار و نوت بوک مخصوص بازی نیاز خواهند داشت.
به عنوان سفیر Grubby  برند ASUS ROG  و محصولات مربوط به آن را در شبکه های اجتماعی خود معرفی می کند و همچنین به عنوان مشاور این گیمر با تیم طراحی ROG ، مهندسین و توسعه دهندگان این بخش همکاری می کند، بدین ترتیب این گیمر اطلاعات دست اول مفیدی را در اختیار  ایسوس برای تولید نوت بوک جدید گیمینگ قرار می دهد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا