برگزاری اولین همایش روز هوش مصنوعی با مشارکت و حمایت همراه اول

اولین دوره همایش «روز هوش مصنوعی» با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول آغاز به کار کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین دوره همایش «روز هوش مصنوعی» توسط دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در حال برگزاری است.

این رویداد به شکلی برنامه ریزی شده است که افراد و سازمان های دولتی تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه هوش مصنوعی و همچنین شرکت های پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات به همراه افراد دانشگاهی بتوانند تعاملات و همکاری های بیشتری با یکدیگر برقرار کنند و زمینه هم افزایی آنها فراهم شود.

در این رویداد علاوه بر سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه فناورانه با مشارکت شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برنامه‌ریزی شده است.

شناسایی و ارائه توانمندی‌های دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی، گردهم آوری ذی‌نفعان دولتی، خصوصی، دانشگاهی و صنعتی در حوزه هوش مصنوعی و احصاء نیازمندی‌های موجود در جامعه و ارائه راهکارهایی برای پاسخ به این نیازمندی‌ها از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

در این رویداد از افراد باتجربه و تاثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی در ایران و جهان دعوت شده است. مهمانان این رویداد از صنعت و دانشگاه انتخاب شده‌اند و در بیش از هفت سخنرانی کلیدی حضور خواهند داشت و در خصوص فرصت‌ها و چالش‌هایی که هوش مصنوعی در ایران و جهان ایجاد کرده است، سخنرانی می کنند. در این بخش از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه فردا (چهار‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱) محمدعلی اخایی معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ارئه ای با موضوع «دستاوردهای جاری مرکز تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی و نیازمندی‌های آینده این مرکز» خواهند داشت.

همچنین در این رویداد چند پنل تخصصی با تمرکز بر محورهای اصلی رویداد در دو روز برنامه‌ریزی شده است. همراه اول نیز امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پنل تخصصی «چت بات فارسی» را برگزار می کند.

علاقمندان می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت این رویداد به نشانی https://ai-day.kntu.ac.ir/ از طریق لینک شرکت در این پنل  https://www.skyroom.online/ch/ee_kntu/ai-day از  پنل تخصصی و سخنرانی مذکور بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا