فقر را برای همیشه از زندگی ام پاک کردم

سایه فقر همیشه و هر لحظه از کودکی تا جوانی با من همراه بود و من به دنبال راهی برای جداشدن از این سیاهی بودم اما بدون داشتن سرمایه امکان پذیر نبود اما دست از تلاش برنداشتم و همواره سعی داشتم تا راهی را پیدا کنم با استمراری که در این کار داشتم در نهایت با شغل تجارت آشنا شدم و توانستم ازاین طریق محصول چسب را برای کار انتخاب کنم با توجه به بازار عالی چسب برای فروش و میزان سود بالا توانستم برای همیشه با فقر خداحافظی کردم.

چسب بتن پارسیان

استفاده از ترکیبات اولیه مختلف یکی از مشخصات انواع چسب بتن پارسیان است.

بر این اساس شرکت توانسته چهار محصول تخصصی تولید و عرضه کند که عبارتند از:

  • چسب بتن لاتکس
  • چسب بتن باند
  • چسب بتن sp12
  • چسب بتن sp46

افزایش خصوصیات مکانیکی و شیمیایی بتن همراه با مقاوم سازی ملات اولیه در برابر عوامل محیطی به ویژه نفوذ آب از مهمترین مشخصات و ویژگی های کاربردی این چهار محصول هستند.

به عنوان مثال چسب sp12 برای تقویت ملات های بندکشی، تهیه انواع ملات با سیمان و ساخت بتونه سنگ با هدف پر کردن تخلخل های موجود در آن به کار برده می شود که کارآیی فوق العاده ای دارد.

فقر را برای همیشه از زندگی ام پاک کردم

چسب بتن پارسیک

برای خرید چسب بتن پارسیک به نوع موارد مصرف آن توجه کنید که عمدتاً برای زیرسازی تجهیزات سنگی و برخی پروژه های ساختمانی مانند پرکردن زیر ستون ها به کار برده می شوند.

از آنجایی که این محصول با برند پارسیک با دو وزن ۵ و ۲۰ کیلویی عرضه می شود برای مصارف خانگی و پروژه های بسیار کوچک نوع ۵ کیلویی مناسب و باصرفه تر است که در هنگام خرید باید نمونه مناسب را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید چسب بتن درجه یک را دارید، متناسب با نوع پروژه و میزان کارآیی آن نمونه هایی با درصد خلوص بالا را انتخاب کنید تا اثرگذاری آن در طولانی مدت کاهش نیابد.

فقر را برای همیشه از زندگی ام پاک کردم

چسب بتن هیلتی

چسب بتن هیلتی یکی از چسب هایی است که در سازه ها به کار می رود و استفاده از این چسب منجر به افزایش استحکام و مقاومت می شود.

افزایش استحکام و مقاومت سازه ها مسئله ای است که از زمان های گذشته مورد توجه مهندسان در سرتاسر جهان بوده است.

یکی از راهکارهایی که در سالیان اخیر برای این امر مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از انواع چسب های بتن است.

چسب های بتن چسب هایی از جنس پلیمری هستند که استفاده از آنها، انواع مقاومت بتن، گچ و آهک را افزایش می دهد و به همین دلیل منجر به بهبود عملکرد آن ها می شود.

مهم ترین و شاید بیشترین دلیل استفاده از این نوع چسب ها، استفاده آن ها در پروژه های تعمیراتی است به گونه ای که برای چسبیدن بتن تازه با بتن های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

فقر را برای همیشه از زندگی ام پاک کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا