رندر موبایل میان رده جدید موتورولا فاش شد

رندری از موبایل جدید موتورولا به نام «موتوG13» منتشر شده که برخی مشخصات آن را نشان می دهد. این دستگاه میان رده احتمالا دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری خواهد داشت.

موبنا – به گزارش گیزموچاینا، پیش بینی می شود موتورولا به زودی حداقل ۲ دستگاه جدید از سری G را رونمایی کند. یکی از آنها «موتو G53» و دیگری «موتو G13» است.

با توجه به شایعات و گزارش های مختلف، جزئیاتی درباره G53 فاش شده اما مشخصات G13 هنوز به طور کامل آشکار نشده است.

موتورلا نیز اطلاعاتی درباره این دستگاه منتشر نکرده است. در این میان وب سایت MySmartPrice رندری از دستگاه مذکور منتشر کرده که طراحی آن و همچنین مشخصات دوربین را نشان می دهد.

طبق گزارش ها موتو G13 به عنوان یک موبایل میان رده در مدل های ۵G و ۴G عرضه می شود. مدل ۵G احتمالاً به طور محدود و فقط در آمریکای شمالی و نسخه ۴G نیز در کشورهای آسیایی عرضه می شود.

هرچند مشخصات موبایل تاکنون فاش نشده اما تصاویر منتشر شده، ایده ای درباره طراحی آن ارائه می کند. پشت این دستگاه سیاه و ماژول دوربین آن به شکل مستطیل است. طبق متن روی ماژول، دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است.

گوشه های موبایل صاف است و کلیدهای خاموش / روشن و تنظیم صوت نیز همانجا قرار دارند. علاوه بر آن یک پورت یو اس بی سی، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک بلندگو در بخش پایینی موبایل دیده می شود.

روی دستگاه نیز نمایشگری با لبه های نازک دیده می شود. سوراخ روی نمایشگر نیز محل قرار گرفتن دوربین سلفی را نشان می دهد.

براساس گزارش ها موتو G13 با چند گزینه حافظه ذخیره مانند ۴ گیگا بایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. باتری این دستگاه ۵ هزار میلی آمپری است که از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می کند.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا