هتل هیوندای؛ نخستین هتل جهان که از خودرو نیرو می گیرد(+عکس)

کل تجربه اقامت در هتل هیوندای کاربردی بودن این فناوری پیشگام را نشان می دهد و شرکت امیدوار است این مفهوم، الهام بخش افراد بیشتری برای عدم استفاده از شبکه برق سراسری شود.

موبنا – بنابر یک بیانیه مطبوعاتی که به تازگی توسط شرکت هیوندای منتشر شده است، حومه شهر اسکس میزبان یک هتل پاپ آپ خواهد بود که به طور کامل از خودروهای الکتریکی هیوندای نیرو می گیرد. این نخستین هتل جهان است که برق مورد نیاز خود را از خودرو تامین می کند.

تجربه ای متفاوت از یک اقامت لوکس

هتل هیوندای دارای یک کلبه لوکس پیشرفته، یک رستوران، و سینمای خصوصی است. این می تواند نمایی از ظرفیت های بالقوه اقامت لوکس بدون اتصال به شبکه برق سراسری در آینده باشد، در شرایطی که قابلیت های جالب توجه فناوری خودرو به بار الکتریکی (Vehicle-to-Load Technology) یا ساده تر بگوئیم قابلیت ریورز(شارژ برعکس یا معکوس) هیوندای آیونیک ۵ را برجسته می کند.

هتل هیوندای؛ نخستین هتل جهان که از خودرو نیرو می گیرد

اقامت در این هتل منحصر به فرد شامل نوشیدنی های خوش آمدگویی، یک وعده غذایی کامل شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر، یک فیلم شبانگاهی و یک صبحانه می شود.

هتل پاپ آپ هیوندای به مدت ۱۴ شب از ۱۹ اکتبر تا ۵ نوامبر به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

به گفته گریس دنت متصدی هتل هیوندای، ما اکنون بیش از هر زمان دیگری در پی اقامت های منحصر به فرد و فراموش نشدنی هستیم و این هتل ترکیبی جذاب از نوآوری، تجمل و راحتی را ارائه می کند که فرد را به فکر وا می دارد.

پژوهش های انجام شده توسط هیوندای روی ۲۰۰۰ مسافر نشان داد که بیش از نیمی از این افراد (۵۵ درصد) اشاره داشته اند که بحران هزینه های زندگی موجب شده تا در برنامه های تعطیلات آینده خود تجدیدنظر کنند. تقریبا نیمی از آنها (۴۴ درصد) مایل بودند تا تعطیلات خانگی (Staycation) بیشتری در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سال ۲۰۲۲ داشته باشند.

افزون بر این، نزدیک به یک سوم (۳۱ درصد) گفتند که تعطیلات خانگی برای استراحت های کوتاه‌تر بهتر است به طوری که سه نفر از هر ۱۰ نفر (۳۰ درصد) اشاره داشتند که از حضور در حومه شهرهای بریتانیا لذت می برند.

سه دلیلی که بریتانیایی ها چنین تصمیمی گرفته اند شامل پایداری (۲۵ درصد)، پشتیبانی از کسب و کارهای محلی (۲۷ درصد)، و تجربه سفر بدون استرس (۲۷ درصد) بوده است. هتل هیوندای تمام این خواسته ها را برآورده می کند و تمام برق مورد نیاز برای تجربه ای بی نظیر به دور از شبکه برق سراسری توسط خودروهای الکتریکی تامین می شود.

تامین نیروی مورد نیاز هتل هیوندای با فناوری شارژ معکوس

هتل هیوندای؛ نخستین هتل جهان که از خودرو نیرو می گیرد

خودرو هیوندای آیونیک ۵ می تواند برق مورد نیاز هتل هیوندای را با استفاده از فناوری شارژ برعکس تامین کند. کل تجربه اقامت در هتل هیوندای کاربردی بودن این فناوری پیشگام را نشان می دهد و شرکت امیدوار است این مفهوم، الهام بخش افراد بیشتری برای عدم استفاده از شبکه برق سراسری شود.

فناوری شارژ معکوس آیونیک ۵ از برق جریان متناوب یا ای‌سی (۲۳۰ولت/۵۰هرتز) تا مصرف نیروی حداکثر ۳.۶ کیلوات (یا ۱۵ آمپر) پشتیبانی می کند. یک آداپتور از خودرو سوکتی را ارائه می کند که لوازم خانگی استاندارد را می توان به آن متصل کرد.

هیوندای برای نمایش قابلیت های فراوان خودرو آیونیک ۵ سابقه تبدیل کردن آن به یک تصفیه کننده هوا را نیز دارد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا