قیمت بشکه فلزی صعودی شد

در حال حاضر گازوئیل و انواع سموم کشاورزی در حجمهای عمده درون بشکه های فلزی قرار می گیرند که به فروش برسند و علاوه بر اینها محصولات و تولیدات مختلف دیگری از قبیل مواد پتروشیمی، مواد غذایی، مواد دارویی، گریس، روغن موتور ایرانول، انواع رنگها، حلالها، رزین و سایر مواد درون بشکه های فلزی بسته بندی می شوند و برای استفاده های عمده خرید و فروش می شوند.

مجموعه تجاری آراد برندینگ یکی از ارائه دهندگان انواع بشکه فلزی به صورت در باز، در بسته و مخروطی می باشد که اکثر تولیدات و محصولات خود را علاوه بر ارسال و فروش در بازار داخلی به کشورهای متقاضی سراسر دنیا صادر کرده است و به واسطه صادرات این محصول توانسته ارز آوریهای گسترده ای برای کشور به همراه داشته باشد.

بشکه فلزی در مدلهای رنگی دارای تنوع بالایی بوده که نوع سفید و کوچک آن طرفداران بی شماری دارد.بشکه فلزی همان طور که از نامش پیدا است از جنس فلز بوده و در برابر شرایط جوی بسیار مقاومت و استحکام خوبی دارد.

در حال حاضر بشکه های فلزی در بازار با قیمتهای متفاوتی همراه است که دارای ابعاد و سایزهای مختلفی به تولید می رسد.

بشکه های فلزی تنها ظروفی می باشند که قابلیت حمل مواد خطرناک مانند نفت، گازوئیل و غیره را دارند و برای حمل و نقل و نگهداری بهترین گزینه می باشند.

 

قیمت بشکه فلزی

بشکه فلزی در تمامی مراحل ساخت مورد آزمایش قرار می گیرند تا محصول نهایی بدون هیچ گونه نشتی آماده ارائه شود و پس از مراحل جوشکاری آن چندین مرتبه تست نشتی از آنها گرفته می شود.

رنگ آمیزی این بشکه ها با بهترین مواد اولیه و ابزار آلات پیشرفته انجام می شود و در دمای بالا درون کوره قرار می گیرند تا از پوسته شدن و خراشیدگی و یا ریزش رنگ جلوگیری شود و بر این اساس قیمت بشکه فلزی تعیین می شود.

قیمت بشکه فلزی صعودی شد

بشکه های در باز برای نگهداری و حمل جامدات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مواد شیمیایی، گریس، مواد غذایی و یا دارویی درون آنها قرار می گیرد و می توان درب این بشکه ها را پلمپ کرد.

بشکه های مخروطی دارای اندازه های مختلفی می باشند و از ۳۵ تا ۲۰۰ لیتری از این محصول وجود دارد که برای بسته بندی مواد جامد در کلیه صنایع مختلف به کار می روند.

بشکه های فلزی محافظت خوبی از مواد درون خود دارند و مطمئن ترین وسیله برای نگهداری و حمل و نقل مواد آتش زا به حساب می آیند.

از آنحایی که این بشکه ها را از مواد مقاوم و مستحکمی می سازند، در برابر عوامل محیطی مختلف دوام و استحکام بالایی دارند و می تواند به صورت طولانی مدت مواد را درون این بشکه ها نگه داری کرد.

 

بشکه فلزی سفید

معمولا بشکه فلزی سفید ضد زنگ می باشند و در زمان پر شدن بشکه حداقل تا ۵ سانتی متر در سر خالی بمانند تا در اثر لرزش و تکانهای احتمالی آسیب و خطرهای جبران ناپذیریر را به وقع نپیوندد.

بشکه های فلزی هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و می توانند پس از استفاده دوباره از آنها تا سالیان دور بدون هیچ گونه خرابی استفاده نمود. در حال حاضر طیف گسترده ای از مواد غذایی و شیمیایی در سطح جهان تولید می شود که برای ارسال و صادرات به بسته بندیهای محکم و با دوام نیاز دارد که تنها وسیله ی پر کاربرد برای حمل و نگهداری آن می توان به این بشکه ها اشاره نمود.

قیمت بشکه فلزی صعودی شد

امروزه در کلیه ی انبارها از بشکه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند و بهتر است پس از هر بار استفاده با مواد شوینده نانو قوی آنها را شستشو داد تا از آلودگی و میکروب دور نگه داشته شود.

همچنین بهتر است در جای خشک و خنک قرار گرفته شود و فاقد هر گونه رطوبت باشد تا آسیبی به بشکه و محتویات آن به وجود نیاورد.

بهتر است بدانید بشکه های فلزی می بایست توسط استانداردهای روز دنیا ساخته و تولید شده باشند و برای سهولت راحت در جا به جایی کانتینرها به طور اصولی بارگذاری شوند.

معمولا بشکه های فلزی با انواع قیری، غذایی، کوچک و استاندارد طبقه بندی می شوند و بر اساس کارایی آن انتخاب و خریداری می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا