قیمت خرید عمده صندل زنانه اسپرت زیره پیو

از جمله کفش هایی که به پا ظاهری زیبا و جذاب می دهد، صندل زنانه پاشنه دار است که بیشتر افراد جوان نمونه ای از آن را در کمد هایشان دارند و از آنجایی که هر روز سبک های جدید تری به بازار می آید انواع زیادی از این نوع کفش با اندازه های مختلفی که در پاشنه کفش وجود دارد تولید شده و انتخاب را برای افراد راحتر کرده البته این مدل به علت داشتن پاشنه برای پیاده روی مناسب نیست.

در تولید صندل ها تنوع زیادی وجود دارد که نمونه ای ازاین صندل ها جلوبسته هستند و تنوع در رنگ و مدل این مزیت را فراهم کرده که بتوانیم آن را با انواع لباس ها ست کنیم، از ویژگی های این کفش ها سبک و شیک بودن آن است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و برای مهمانی ها و پیاده روی مناسب می باشند. این کفش ها برای همه سنین مردانه و زنانه به صورت ماشینی و هم به صورت دست دوز شده تولید می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات زیاد هر کالایی بخواهیم موجود است،  صندل زنانه اسپرت از جمله، انواع کفش ها یی است که مناسب فصول  بهار و تابستان و برای همه سلیقه ها تولید شده و قیمت صندل زنانه اسپرت نسبت به انواع فانتزی آن بسیار مناسب تر است .صندل کفشی رو باز، راحت، نرم سبک می باشد و این ویژگی ها باعث شده از پرطرفدارترین کفش های فصل تابستان باشد البته این محصول انواع مختلفی دارد که هر کس بنا به سلیقه و نیاز خود صندل مناسب را انتخاب می کند.

صندل ها ی اسپرت ظاهری شیک و زیبا دارند وبیشتر برای خانم های جوان و دختران مناسب است، برخلاف کفش های دیگر که پا را در زمان راه رفتن تحت فشار قرار می دهند کفش های اسپرت این مشکل را ندارند و شما می توانید زمان طولانی پیاده روی و تفریح کنید، لذت ببرید و خسته نشوید.

خرید عمده صندل زنانه

صندل یکی از بهترین پاپوش های موجود در بازار است که اکثرا در نیمه اول سال که هوا گرم است انتخاب بسیار مناسبی برای بانوان و دختران شیک پوش است. در بررسی مد و لباس بهاره و تابستانی شاهد افزایش کاربرد آن توسط افراد مشهور و محبوب هستیم.

در بهار و تابستان، استفاده از دمپایی و صندل افزایش پیدا می کند. دلیل این مسئله هم هوای گرم و راحت بودن پا می باشد. از طرفی، این کالا در رنگ ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند که مردان، زنان و کودکان از آن استفاده می کنند.

قیمت خرید عمده صندل زنانه اسپرت زیره پیو

صندل ها یکی از محصولات پر فروش در فصل های گرم در سراسر جهان و کشورمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. صادرات صندل ها در کشور ما به لطف هنر طراحان و مهندسان و تولید کنندگان این محصول بسیار رونق یافته است و به چندین کشور صادر می شود و خرید عمده صندل زنانه با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه به راحتی مقدور شده است و شما خریداران محترم می توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

صندل ها در دو نوع زنانه و دخترانه وجود دارند که صندل فانتزی زنانه، اغلب در رنگ های روشن تر و با پاشنه کوتاه تر و بندهای بیشتر تولید می شوند اما صندل های دخترانه، پاشنه های بلندتری دارند و از رنگ های متنعی در آن استفاده شده است.

صندل زنانه زیره پیو

انتخاب یک صندل خوب و با کیفیت می‌تواند طبق زیره ی آن که باید دارای استاندارد و کیفیت بالا باشد تعیین می‌گردد.

زیره پی یو (PU) ماده ایست که نه تنها در صنعت کفش چرم (صندل) مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله خودرو سازی، مبلمان،…. تمام تولید کنندگان کفش (صندل) از زیره پی یو(PU) استفاده می‌کنند که دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن میپردازیم. و اینکه بیشترین استفاده از زیره پی یو در زیره های ورزشی می‌تواند باشد. و علت اصلی استفاده از این زیره تعداد کارخانه های تزریق پی یو می‌تواند باشد و دلیل دیگر ارزان =بودن قیمت قالب آن است اما نکته ی مهم اینکه با تمام ارزان بودن قالب این نوع زیره از کیفیت خوبی برخوردار است و همین کیفیت باعث شده که برندهایی چون آدیداس و نایک از این زیره استفاده کنند.

قیمت خرید عمده صندل زنانه اسپرت زیره پیو

به این نکته توجه کنید که صندل زنانه زیره پیو کیفیت خوبی دارد و می‌توان گفت دوام بیشتری هم دارد و اگر از مواد مناسب و قالب خوبی استفاده شود از حباب گرفتن آن جلو گیری می‌کند. در مقابل پارگی مقاوم است و در برابر گرما و سرما عایق مناسبی دارد و گرما را به پا منتقل نمی‌کند.

امروزه ما از نظر جنس دو قالب متفاوت داریم.

. قالب زیره آلومینیومی،

. قالب زیره پلاستیکی،

دستگاه زیره پی یو (PU) توسط کشور ایتالیا، چین، و ایران ساخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا