خودروهای ۲۰۲۲ که نامزد ورود به بازار ایران هستند (+عکس و مشخصات)

نمونه های زیر با توجه به مبدا برند، قیمت(تا ۲۰ هزار یورو)، همچنین سوابق و آشنایی برای مخاطب ایرانی احتمالا شانس بیشتری برای واردات دارند…

موبنا – بدون شک داغ ترین خبر این روزهای حوزه خودرو به آزادسازی واردات مربوط می شود که گمانه زنی های جذابی را در رابطه با اینکه شاهد حضور کدام محصولات روز بازار جهانی در کشورمان خواهیم بود، ایجاد کرده است.

از این رو؛ در گزارش حاضر لیست خودروهایی آماده شده که مدل ۲۰۲۲ هستند و قیمت آنها به یورو و براساس اطلاعات وب سایت سی کار پرایس مورد اشاره قرار گرفته اند. هرچند در این مرحله نمی توان به طور دقیق به خودروهای خارجی که وارد بازار ایران می شوند، پرداخت اما نمونه های زیر با توجه به مبدا برند، قیمت(تا ۲۰ هزار یورو)، همچنین سوابق و آشنایی برای مخاطب ایرانی احتمالا شانس بیشتری برای واردات دارند.

گفتنی است در بخشی از جزئیات آیین نامه واردات خودرو اشاره شده: واردات تنها برای خودروهای پایین‌تر از ۲۰ هزار یورو  مجاز است. البته اولویت با خودروهای کمتر از ۱۰ هزار یورو است.

مطالعه لینک زیر را نیز توصیه می کنیم:

با ۱۰ هزار دلار در بازار جهانی چه خودرویی می توان خریداری کرد؟! (+عکس)


تویوتا کرولا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۲۰،۰۷۰ یورو

تویوتا کرولا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۳۹ اسب بخار نیرو و ۱۲۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


هیوندای الانترا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹،۸۵۰ یورو

هیوندای الانترا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


نیسان سنترا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹،۷۵۰ یورو

نیسان سنترا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۹ اسب بخار نیرو و ۱۴۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


کیا سول ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹،۲۹۰ یورو

کیا سول ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


سوبارو ایمپرزا هاچبک ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹،۲۹۰ یورو

سوبارو ایمپرزا هاچ‌بک ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تخت مجهز شده که توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته غیراتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

خودرو


کیا سراتو ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۹،۰۹۰ یورو

کیا سراتو ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۳۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


سوبارو ایمپرزا سدان ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۸،۷۹۰ یورو

سوبارو ایمپرزا سدان ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر تخت مجهز شده که توانایی تولید ۱۵۲ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته غیراتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

خودرو


میتسوبیشی میراژ جی۴ ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۸،۶۹۰ یورو

میتسوبیشی میراژ جی۴ ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۷۸ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶،۶۴۰ یورو

هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۳ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


هیوندای کرتا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶،۶۱۵ یورو

هیوندای کرتا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار نیرو و ۱۰۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶،۵۹۰ یورو

میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۷۸ اسب بخار نیرو و ۷۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


هوندا فیت ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶،۱۹۰ یورو

هوندا فیت ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۳۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


کیا ریو ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۶،۱۵۰ یورو

کیا ریو ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۲ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده سی‌وی‌تی به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو


نیسان ورسا ۲۰۲۲

محدوده قیمت مدل پایه: ۱۵،۰۸۰ یورو

نیسان ورسا ۲۰۲۲ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار نیرو و ۱۱۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

خودرو

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. چرا بیخودی افکار ملت رو منحرف میکنید طرح واردات خودرو یک طرح بی خود و الکیه که از طرف مافیا خودرو برای شیره مالیدن سر ملته، اگر واقعا می خواستند به خاطر ثبات بازار خودرو اینکارو انجام بدن این بندهای مسخره رو نمیزاشتن! همه میدونن خودروهای خوب و ایمن و کم مصرف بین بیست تا ۲۵ هزار دلاره و زیر بیست هزار دلار خودروی خوبی وجود نداره! پس سقف رو حداقل ۲۵ هزار در نظر میگرفتند تا کلی خودروی واقعا خوب به این لیست اضافه میشد بعد بجای تعرفه مثلا شناور بین ۱۰ تا شاید ۱۰۰۰ درصدی یه تعرفه ثابت قرار میدادن مثلا ۴۰ یا ۵۰ درصد + ۱۰ درصد سود شرکت وارد کننده و تمام! و اینکه سقف یک میلیارد دلار میشه حدود ۵۰-۶۰ هزار خودرو که عملا دردی دوا نمی کرد وقتی تیراژ تولید داخل بیشتر از یک میلیونه حداقل باید ۱۵۰ هزار تا وارد میشد تا بازار خودرو به تعادل می رسد

دکمه بازگشت به بالا