الانترا N لاین ۲۰۲۲؛ اسپرت همراه با ویژگی‌های فنی اختصاصی هیوندای (+عکس)

یک خبر ناامید کننده برای طرفداران الانترا ان لاین ۲۰۲۲ به عدم امکان سفارش جعبه دنده دستی مربوط می شود. تنها جعبه دنده قابل سفارش نمونه ۸ سرعته دوکلاچه است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همزمان با معرفی الانترا ۲۰۲۱ توسط هیوندای، اطلاعات مرتبط را اینجا در گروه خودروی عصر ایران منتشر کردیم. مدتی بعد نیز نسخه پرفورمنس خودروی مذکور با نام الانترا N ارائه شد که این محصول جذاب کره ای را نیز (اینجا) مورد بررسی قرار دادیم.

اکنون تصاویر مربوط تریم N لاین ۲۰۲۲ روی خط رسانه های قرار گرفته که نسخه اسپرت الانترای محبوب را با جزئیات پرفورمنس ارائه می دهد.

هیوندای برای این محصول از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری با ۲۷۶ اسب بخار خروجی استفاده کرده که پیش از این نیز در خانواده محصولات پرفورمنس خود به کار گرفته بود اما یک خبر ناامید کننده برای طرفداران الانترا ان لاین ۲۰۲۲ به عدم امکان سفارش جعبه دنده دستی مربوط می شود. تنها جعبه دنده قابل سفارش نمونه ۸ سرعته دوکلاچه است.

خودرو در آزمایش ها طی ۵.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت رسیده است.

الانترا ان لاین ۲۰۲۲ از فناوری آی دی ای استفاده می کند که بطور ساده می توان آنرا درایو شفت خلاقانه ای دانست که چرخه انتقال نیرو از جعبه دنده به محورها را تسهیل می کند. همچنین استفاده از روتورهای ۱۴.۱ اینچی در چرخ جلو و بروزرسانی های دیگر عملکرد بهتری را برای سیستم ترمز همراه داشته است.

در سیستم تعلیق نیز بروزرسانی بخش های مختلف تجربه رانندگی نرم تر و دلچسب تری را ایجاد خواهد کرد.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۹ اینچی هستند و با لاستیک های میشلن سری پایلوت ۴اس هماهنگ شده اند.

قیمت خودرو و بازارهای هدف آن هنوز از جانب هیوندای مشخص نشده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا