روش متفاوت و جذاب «تسلا» برای نمایش ویژگی‌های خط تولید خود (+فیلم)

تسلا به تازگی یک تور ویدیویی از کارخانه عظیم برلین-براندنبورگ خود منتشر کرده است که با استفاده از یک پهپاد اف‌پی‌وی فیلمبرداری شده است…

موبنا تسلا با نگاهی به آینده متولد شد و این شرکت از هر فرصتی برای به نمایش گذاشتن تقریبا هر جنبه از فعالیت های خود استقبال می کند. از کوچک‌ترین جزئیات خودروهای فناورانه خود تا سامانه هایی که برای تولید بکار گرفته می شوند، تسلا قصد دارد این پیام را به جهان بدهد که از شرکت های حاضر در خط مقدم این صنعت است.

 

 

تسلا به تازگی یک تور ویدیویی از کارخانه عظیم برلین-براندنبورگ خود منتشر کرده است که با استفاده از یک پهپاد اف‌پی‌وی فیلمبرداری شده و روند ساخت خودروهای مدل وای (Model Y) شرکت را به تصویر می کشد. حتی در زمینه معرفی کارخانه خود، تسلا باید در خط مقدم فناوری قرار بگیرد. این تور ویدیویی از “نگاه اول شخص” حاصل پیشگامانه‌ترین فناوری های پهپاد تا به امروز است.

گیگافکتوری برلین-براندنبورگ تسلا در حومه شهر برلین قرار دارد و فعالیت خود را از ۲۲ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۲ فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرده است. انتظار می رود سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو و میلیون ها باتری در این کارخانه عظیم تولید شوند. پس از احداث کارخانه در نوادا، نیویورک و شانگهای، کارخانه برلین چهارمین گیگافکتوری تسلا محسوب می شود.

تور ویدیویی پهپاد اف‌پی‌وی خارج از گیگافکتوری برلین آغاز می شود، جایی که صدها خودرو مدل وای پارک شده اند. سپس وارد کارخانه شده و با مانورهایی دیدنی بخش قالب گیری و پرس که درپوش پیشرانه ها، درب ها و قطعات دیگر در این قسمت تولید می شوند را نمایش می دهد. خلبان پهپاد به طرز ماهرانه ای از فضاهای تنگ عبور کرده و به نرمی دستگاه های متحرک را به نمایش می گذارد تا چشم اندازی پویا از کارخانه در حال کار را به بیینده ارائه کند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا