دانلود برنامه غیرفعال‌سازی سرویس‌ها و ابزار اندروید!

Service Disabler عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای غیر فعال سازی سرویس ها و برنامه های نصب شده بر روی اسمارت فون های اندرویدی می باشد که توسط KunKunSoft توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – همان طور که می دانید، گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض دارای استارت اپ های مختلفی هستند. این برنامه های سیستمی گاها کاربردی بوده و در برخی از موارد نیز هیچ گونه نیازی را از ما برطرف نمی کنند. از طرفی نگه داری از این نرم افزار ها نه تنها باعث می شود که حافظه ذخیره سازی اطلاعات مشغول شود، بلکه در مصرف بی رویه باتری نیز تاثیر گذار است. به همین دلیل برخی از کاربران به طور مداوم تلاش می کنند که این برنامه ها را حذف کرده و یا اینکه آن ها را غیر فعال سازند. اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، بسیاری از این استارت اپ ها سیستمی بوده و در حالت عادی نمی توان تغییرات بسیاری در آن ها ایجاد کرد؛ شما به عنوان یک کاربر، در حالت عادی تنها می توانید دیتای آن ها را حذف کنید که با اولین اجرای ناخواسته همچنان دیتا سریعا از طریق اینترنت دانلود می شود. همین موضوع یکی از دلایلی است که در این پست تصمیم به معرفی یک استارت اپ فوق العاده گرفته ایم! برنامه ای که به شما اجازه می دهد هر نوع تغییراتی را در لیست سرویس ها و یا برنامه ها ایجاد کنید. Service Disabler دقیقا همان استارت اپی است که از آن سخن می گوییم. این نرم افزار با فراهم سازی یک رابط کاربری ساده و مجموعه ای از قابلیت هایی گوناگون اجازه می دهد که به راحتی سرویس های مورد نظرتان را متوقف کرده و یا اینکه آن ها را به طور دائمی در حالت فریز نگه دارید. تنها باید به این موضوع اشاره کنیم که برای استفاده از این اپلیکیشن، نیازمند دسترسی به روت هستید، پس اگر برنامه را دریافت کرده و مشاهده کردید که کاربرد و کارایی کافی را ندارد، پس دسترسی به روت برقرار نیست.

غیر فعال سازی پکیج ها، سرویس ها و Bloatware به کمک برنامه Service Disabler

اگر نگاهی به لیست تمامی برنامه ها و ابزار نصب شده بر روی اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید، متوجه خواهید شد که مدت ها است از، تعداد زیادی از آن ها استفاده ای نکرده و یا حتی برخی از این استارت اپ ها را یک بار هم اجرا ننموده اید. در این شرایط تنها کافی است تا با استفاده از برنامه Service Disabler آن ها را از حافظه اسمارت فون خود حذف کنید. مهم نیست که برنامه مورد نظر سیستمی بوده و یا اینکه آن را از پیش نصب کرده اید، زیرا تنها با برقراری دسترسی روت هر چیزی به راحتی پاک خواهد شد.

سفارشی سازی لیست Bloatware

بسیاری از کاربران اسمارت فون های اندرویدی تصور می کنند که Bloatware ها تنها به دسته ای از برنامه ها گفته می شود که مدت ها است کاربر از آن ها استفاده ای نکرده است! اما باید بدانید این اصطلاح نه تنها برنامه ها بلکه هر نوع ماژول و یا ابزاری را که ترمینال اندروید را درگیر کند در بر می گیرد. به همین دلیل افراد مختلف از Bloatware ها تعریف های گوناگونی را ارائه می دهند. همین موضوع باعث شده است تا توسعه دهندگان برنامه Service Disabler شرایطی را فراهم سازند تا کاربران به راحتی لیستی را سفارشی سازی کرده و به تنهایی این دسته از برنامه ها را شناسایی نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Service Disabler اندروید :

  • بهترین برنامه متوقف سازی و یا حذف سرویس ها و یا پکیج های اضافی اندروید
  • ایجاد لیستی از سفارشی سازی شده از انواع Bloatware
  • صرفه جویی در مصرف باتری و حافظه ذخیره سازی اطلاعات
  • ارائه اطلاعاتی کامل در ارتباط با سرویس ها و برنامه های قبل از حذف دائمی
  • محافظت از برنامه به وسیله رمز عبور
  • پشتیبانی از انواع گوشی های هوشمند اندرویدی

اپلیکیشن Service Disabler با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۱.۹۹ دلاری منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی دریافت نمایید. تنها توجه داشته باشید که این اپ برای اجرا نیازمند دسترسی به روت می باشد.

 

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۳ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا