معرفی برنامه محبوب پیکس ارت برای اندروید و آیفون، ویرایش و ادیت عکس

امروزه با وجود شبکه های مجازی بسیار و پر طرفدار عکس محور، مانند اینستاگرام فارسی و روبیکا و اسنپ چت و… بسیاری از کاربران به دنبال برنامه های ادیتور قوی هستند که بتواند بسیاری از قابلیت ها را در خود جا دهد.

مجله آنلاین موبنا – امروز با معرفی یکی از محبوب ترین نرم افزار های موبایل یعنی دانلود برنامه پیکس ارت برای اندروید برنامه ادیت عکس بسیار کاربردی خدمت شما کاربران عزیز و محترم هستیم.این روزها برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه جای کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را گرفته اند. و بسیاری از کارهای روزمره ما از سرچ درگوگل تا بازی و حتی کارهای گرافیکی در تلفن های هوشمند انجام می شوند. یکی از دلایل عمده گرایش افراد به انجام کارها با تلفن همراه در دسترس بودن همیشگی آن و البته آسان تر بودن کارکرد با آن برای تمام سنین و اقشار است.

معرفی برنامه محبوب پیکس ارت برای اندروید و آیفون، ویرایش و ادیت عکس

ضرورت دانلود برنامه پیکس ارت برای اندروید

دانلود برنامه picsart برای اندروید خدمت شما هستیم. امروزه با وجود شبکه های مجازی بسیار و پر طرفدار عکس محور. مانند اینستاگرام فارسی و روبیکا و اسنپ چت و… بسیاری از کاربران به دنبال برنامه های ادیتور قوی هستند که بتواند بسیاری از قابلیت ها را در خود جا دهد . با وجود پیشرفته شدن تلفن های همراه و دوربین های آن ها شاید دیگر نیازی به دوربین عکاسی و ادیت عکس ها در نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و سایر نباشد. چرا که دانلود برنامه پیکس ارت انلاک شده برای اندروید می تواند به اکثر نیاز های شما و توقعاتتان از یک برنامه ادیت عکس پاسخ می دهد . در برنامه پیکس ارت گلد که ما به صورت آنلاک و رایگان برای شما ارایه کردیم شما می توانید به قسمت های پولی برنامه به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه picsart برای اندروید

دانلود برنامه پیکس ارت برای اندروید شما را با طیف وسیعی از ابزار آلات مختلف ادیت عکس رو به رو می کند. با دانلود این برنامه دیگر نیازی به دانلود چندیدن برنامه ادیت عکس نیست. همچنین نیاز به صرف وقت زیادی برای استفاده از ابزار آلات تخصصی گرافیکی ندارید. اگر شما از علاقه مندان به ساخت کلاژ هستید باید خبر خوبی به شما بدهیم. با دانلود برنامه picsart برای اندروید می توانید کلاژ های جذاب و دوست داشتنی بسازید و برای دوستانتان ارسال کنید. اگر از طرفداران استیکرهای جذاب برای عکس های خود هستید.

اگر دوست دارید عکس هایتان حالت گرافیکی به خود بگیرد. با خیال راحت به دانلود برنامه پیکس ارت انلاک شده برای اندروید بپردازید. چرا که در این برنامه بیش از ۱۰ ها استیکر فوق العاده زیبا و جذاب برای شما وجود دارد. و این امکان برایتان میسر می شود که استیکر های دلخواه و متناسب با رنگ عکس را انتخاب کنید. حتی پا فراتر بزارید و استیکرهای خود را با فیلتر های دلخواه ادیت کنید. یا آن ها را به حافظه دستگاه بسپارید. جالب تر اینکه با این برنامه ادیت عکس می توانید عکس های خود را دوربری کرده و به استیکر تبدیل کنید.

معرفی برنامه محبوب پیکس ارت برای اندروید و آیفون، ویرایش و ادیت عکس

دانلود برنامه پیکس ارت انلاک شده برای اندروید

دانلود برنامه پیکس ارت انلاک شده برای اندروید برخلاف نسخه های موجود در مارکت های جهانی که برخی از امکانات آن ها پولی است. یا باید اشتراک ماهانه خرید است. به این ترتیب که نسخه ی ارایه شده در وبسایت ایزی پی سی تمام این امکانات را رایگان و انلاک خدمت شما ارایه کرده است. این امکانات شامل بسیاری از فیلترهای جذاب برای ادیت عکس ها. برخی از استیکر ها. برخی از فیلتر های مسک تصاویر، دوربری و … می شود. همچنین در برنامه picsart امکان ساخت پروفایل شخصی وجود دارد و می توانید عکس های خود را در آن پست نمایید. در برنامه پیکسارت شما می توانید با دوربین گوشی و فیلترهای این برنامه هم عکاسی کنید م عکس های گرفته شده را ادیت کنید.

برنامه ادیت عکس پیسارت

برنامه ادیت عکس پیسارت شما می توانید فریم های جذاب و زیبا به دلخواه برای عکس ها ایجاد کنید. و برای خودتان قاب عکس های الکترونیکی ایجاد کنید. با پیشروی به سمت دنیای دیجیتال نیاز به وجود آلبوم ها یا قاب عکس های دیجیتالی احساس می شود. اگر به دنبال ساخت یک آلبوم عکس جذاب به صورت freestyle  هستید. مژده به شما کاربران عزی که این امکان در برنامه پیکس ارت برای شما وجود دراد.

اگر تا به حال برای تبدیل عکس های خود به حالت طراحی آزاد با دست یا برای کارتونی کردن عکس های خود به دنبال راهی بوده اید. راه حا همین جاست. پیسارت انلاک شده برای اندروید که در وبسایت ایزی پی سی ارایه شده است. در این برنامه عکس های خود را به نقاشی های دیجیتال به صورت رایگان تبدیل کنید. آن ها را برای دوستانتان در صفحات مجازی مستقیما بارگذاری کنید. یا از طریق اپلیکیشن های اجتماعی ارسال کنید. البته می توانید در پروفایل شخصی خودتان در پیکس ارت هم بارگذاری کنید.

معرفی برنامه محبوب پیکس ارت برای اندروید و آیفون، ویرایش و ادیت عکس

برای دسترسی به این همه امکانات لازم نیست که چندین برنامه پر حجم بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید. تنها کافیست نسخه انلاک شده پیسارت معمولی و گلد را با لینک مستقیم از وبسایت ایزی پی سی دانلود کنید و فراموش نکنید که حتما اینرنت خود را روشن کنید و به وی پی ان هم وصل شوید. با دسترسی به این همه امکانات جذاب گرافیکی می توانید گرافیست صفحه ی اینستاگرام خود شوید و تعداد لایک ها و فالور های خود را بالا ببرید.

این اپلیکیشن محبوب و بسیار پرطرفدار در ادیت و ویرایش تصاویر بسیار به شما کمک خواهد کرد. تصاویری که به وسیله picsart می سازید بسیار خلاقانه و جذاب بوده و قطعا مخاطبین بسیاری را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام جذب خواهد کرد. همین حالا با دانلود آن از سایت ایزی پی سی به جمع ادیتور های حرفه ای عکس رد تلفن همراه بپیوندید و از استفاده از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا