دانلود بازی اندروید Top Soccer Manager مدیریت باشگاه فوتبال

Top Soccer Manager – مدیر برتر فوتبال بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای ورزشی – مدیریت فوتبال از استودیوی بازیسازی Gamegou Limited برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده است و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

مجله آنلاین موبنا – آیا رویای مربیگری یک تیم فوتبال را برای رسیدن به ستاره های فوتبال، در سر دارید؟! بازی Top Soccer Manager به شما این امکان را می دهد تا یک تیم را انتخاب کنید و پس از ان مربیگری اش را بر عهده بگیرید و برای رسیدن به صدر امتیازات تلاش کنید! با ایجاد یک تیم اختصاصی و آموزش مهارت ها به بازیکنان و رویارویی با تیم های واقعی از سراسر جهان تجربه ای متفاوت از بازیهای مربیگری فوتبال را در دیوایس اندرویدتان به ارمغان بیاورید! گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی سه بعدی بازی Top Soccer Managerبه شما امکان مدیریت و مشاهده آسان تیم را می دهد و مسئولیت همه اختیارات بر عهده شماست و می توانید برای تیم تان هرکاری که دوست دارید انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت فوتبال هستید به هیچ وجه Top Soccer Manager را از دست ندهید!

بازی Top Soccer Manager هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب ۴.۵ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، بازی همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به وی پی ان اجرا شده است.

نکات تکمیلی :

یک : بازی Top Soccer Manager اینترنتی و آنلاین است
دو : بازی Top Soccer Manager هک نمیشود و نسخه مود ندارد .

تغییرات نسخه ی v1.20.24 :

* اضافه شدن اعلان های جدید
*رفع باگ ها + بهینه سازیهای مختلف

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا